lördag 26 januari 2013

Nybliven ägare...

.. till ett årskort på Sankt Jörgen Park Sportclub =)


Har hittat de två pass som passar mig perfekt. Skulle vilja testa ännu ett men det har hittills varit fullbokat varje gång. Två dagar i veckan känns lagom, mer än så hinner jag verkligen inte - inte med tanke på att jag knappt hinner med två gånger...

Men det gäller att hålla sig sysselsatt! Jag och maken kommer tillsammans upp till 330% jobb och studier och så har vi ju två barn. Känns lite stressigt emellanåt... Men vad gör man inte för att utvecklas samt tjäna pengar?

Jag jobbar 100% på Volvo Logistics och studerar 100%. 
Rickard jobbar 60% på ITG och 30% på Siba.
Företaget upptar i tid cirka 40% av en arbetsvecka på 40 timmar.
Och barnen, som förutom den tid de faktiskt upptar på måndag - onsdagseftermiddag/kvällar, hela torsdagar och fredagar (då de är hemma med Rickard som numer jobbar lördag-onsdag), nätter och helger - upptar hela mina dagar i hjärtat och tanken <3

Vad gör du för att hålla dig sysselsatt om dagarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar