fredag 25 januari 2013

Tävla om ett par Svinsöta tofflor

Nu är det väl ändå hög tid för en tävling, eller vad tycker ni?!

Denna gång har ni chans att vinna tofflorna Spöke & Pumpa, i valfri storlek, från www.Svinsöt.se. Dessa tofflor finns i storlek 12-18 månader, 18-24 månader samt 2-4 år.


Tävlingsregler (obligatoriska):
 * Dela denna tävling på din Facebooksida (offentligt) och/eller blogg

Lämna en kommentar med ditt Facebooknamn, länken till din delning samt vilken storlek du önskar vinna (storleksguide).
Lämna din mailadress om du önskar bli kontaktad via mail vid eventuell vinst.

Tävlingen avslutas 3 februari klockan 12:00
Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Åh synd du inte tävlar ut Pingvin - Fleecefodrade! :) Så grymt söta. :)

    SvaraRadera
  2. Jag lämnade länkningen på fb ist ;)
    Klart man vill vinna! Underbara, och populära, dagistofflor :D
    Camilla LagerBrink, strl.. hmm, hittar ingen strlmarkering i Kimis andra tofflor.. tror det va 20 eller nåt ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar på fb, Camilla Lagerman.
    Länkade på fb också :)

    Om jag skulle ha den stora turen att vinna dess sötisar skulle Noah välja strl 2-4 år :) Hans dagiskompisar skulle bli såå avis ;)

    saga_bus@live.se

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar om tofflor i stl 12-18 månader. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/29/svinsot-32/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar om tofflor i storlek 12-18 månader. Det skulle vara super söta på min guddotter Lexie.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen) där jag även delat offentligt.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. här vill jag vara med! =) önskar ett par tofflor strl 12-18 månader! perfekta på sonens kommande förskola, det är ganska kallt om golvet där.

    har delat på facebook (lisette bäcksro) och även här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/01/32-larsen-svinsot-tofflor.html

    lis1etavlar@gmail.com är e-mailen =)

    SvaraRadera
  7. Gillar och delar på facebook under mitt namn Sofie Pramgren
    Skulle bara älska att vinna de underbara tofflorna i största storleken 2-4 år.
    min mail är:
    sofie@sanningensrum.se

    SvaraRadera
  8. saga (sagapahlsson@live.se)30 januari 2013 13:39

    Gillar och delar på facebook med namnet Saga Påhlsson :)
    Jag skulle gärna vinna tofflor i strl 2-4 år.

    Sagapahlsson@live.se

    SvaraRadera
  9. Ååh så söta!
    Storlek 18-24 månader skulle nog passa Kevin :)

    Delat i bloggen! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/01/3-februari.html

    Gillat på fejjan, Dessie Borgström

    Hoppas!

    Kraaam!
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja vinna dem i storlek 12-18 månader. Så fantastiskt söta!!!

    Jag har delat på FB här https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Och jag gillar på FB med mitt namn Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag har gillat och delat. strl 2-4 år vill jag gärna vinna. Delat har jag gjort på fb, under charlotta hellström

    Mvh
    Lotta
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla om ett par, storlek 12-18 månader, till min älskade syster-son! <3 Skulle passa hans små fossingar helt perfekt, och även bli en av de perfekta födelsedagspresenterna till hans 1-årsdag! =)

    1. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    2. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/january/tavling-32-2.html#comment

    Nu kan jag bara hålla alla mina tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan <3 :)

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Very nice gift, hope for the best.
    I would like 2-4 year.
    fb: Gerda Nádor
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    SvaraRadera
  14. Vilka fina :) Jag gillar med namnet Monia Sundgren och har delat på min fb-wall, direktlänk till delningen hittar du här: https://www.facebook.com/moniasundgren/posts/399634616796396

    Lillan börjar på dagis nu snart lagom tills hon blir ett år, så det skulle vara perfekt med ett par tofflor hon kan ha där :) Vem vet, det kanske drar kallt på golven :( Vill vinna storlek 12-18 månader

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera