onsdag 6 februari 2013

Brevlådan rymmer mycket roligt!

Både jag och maken hade missat att kolla i brevlådan igår och imorse fanns ett paket däri. Mycket spännande tyckte jag och tog såklart ut det ur brevlådan (annars hade vi inte fått plats med dagens post). VIlle ju inte lämna kvar paketet i bilen - var otroligt nyfiken på vad det kunde vara för roligt i =)

Väl vid mitt skrivbord på jobbet öppnade jag paketet och fann detta:

Blir ju inte mindre sugen på att resa när jag får macarons från Paris, Jelly Beans från New York, saltade mandlar från Barcelona och Kusmi te från London!

Mmm, skulle kunna tänka mig att resa till alla fyra städer - bara för att äta gott ^^
Billiga flygresor, till dessa fyra städer bland annat, hittar ni här.

5 kommentarer:

  1. Vilken kul paket :-)
    Funderar på att flyga till London en weekend med tjejerna.

    SvaraRadera
  2. Men åh så mycket gott! Förstår att du blir sugen på att resa. Önskar dig en fin dag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja, idag är jag hemma och Vabbar så jag får passa på att hämta mig själv lite ;-)

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott, vilket trevligt paket. :-) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Ja usch jag hoppas verkligen att Elliot slipper gastroskopi. Jag har blivit av med jobbet, de drar ner eftersom det går dåligt för dem. Idag får jag reda på hur lång uppsägningstid jag har. Hopppas du får en fin dag. KRAM

    SvaraRadera