torsdag 21 februari 2013

Du gör mig galen! - Vinn biobiljetter!



Vem blir inte galen ibland? 
Du gör mig galen! (Silver Linings Playbook) från Noble Entertainment har biopremiär den 27 februari. Den är nominerad till åtta Oscars, fyra Golden Globes och har redan vunnit 40 utmärkelser.

Pat, en före detta lärare har precis släppts ut från den psykiatriska anstalten där han suttit efter att ha försökt slå ihjäl sin frus älskare. Nu tvingas han flytta hem till sina föräldrar och gör allt han kan för återförenas med sin motvilliga ex-fru. På en brokig väg dit möter han mystiska Tiffany som har en hel del egna problem.

Finns det möjligtvis någon som är intresserad av att vinna biljetter till denna film? Jag kan  avslöja att jag otroligt gärna vill se den själv =)

Vinst: Två personer vinner två biobiljetter var

Att tävla är väldigt enkelt:
 * Dela tävlingen på Facebook (eller tipsa 3 st via mail
* Lämna en kommentar med ditt Facebook-namn samt din mailadress.

Tävlingen avslutas 24 februari klockan 20:00.
Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Okej . Nu ska väl den här kommentaren komma fram i alla fall !
    Gillar och delar på fb . Michaela ambjörnsson
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  2. Åh, älskar trailern.
    Asperger ftw!
    Miku Akbar på Facebook. Har även delat där.
    mia_993@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Denna tävlingen hoppas jag verkligen på, så att jag och maken kan komma iväg för en kväll på tu man hand. Hoppas att syster kan tänka sig att vara lite barnvakt, för denna kväll med C skulle betyda mycket nu när vardagen varit ganska tung med tanke på allt som hänt runt omkring.

    Delar på facebook, där jag taggat både dig och din sida! Annika Nilsson Pettersson var namnet där, o det vet du ju :D

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Åh, Desirée, den här hoppas jag verkligen jättemycket på! Ska bo på Hotell Örgryte om en vecka med en av mina bästa vänner och vi skulle så gärna vilja gå och se denna!! Så nu Hoppas jag verkligen med stort H!!
    Har självklart delat!
    Kram!

    MVH
    Sandra
    sandra77skoog@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Åh verkar vara en härlig film!! Delat på FB som Martina Stolt
    ytterligare @ live.se

    SvaraRadera
  6. Åh den här filmen vill jag se :)
    Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/222641187879847
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh, den här filmen vill jag verkligen se! Jag älskar nämligen Jennifer Lawrence då jag tycker hon är en grym skådespelare.

    Delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Åh gå på bio! Så MYSIGT! Det vill jag gärna göra. Har delat och gillat tävlingen på Facebook där jag heter Tina Rosmer! KRAM

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med. Delar ditt inlägg på din facebook-sida och hoppas på turen - Anna Lundkvist

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Marie Holmgren är väldigt sugen på att se filmen och har delat på FB, heter mitt namn där :D

    marieholmgren42@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Åh en storfilm av min favoritskådespelare Bradley Cooper, skulle vara grymt att vinna det här!
    Har delat på facebook, heter Emelie Karlsson.

    emeliekarlsson@live.se

    SvaraRadera