lördag 9 februari 2013

Helkroppsmassage samt ansiktsmassage

Jag kan för den första kvällen på väldigt, väldigt länge helt ärligt säga att jag inte har ont i vare sig rygg eller nacke! Det känns underbart och jag önskar att det alltid känts på detta sätt. Vad är det som gör att jag känner såhär idag då?

Jo, jag hade ju turen att vinna en avkopplande helkroppsmassage samt ansiktsmassage från Hälsa och Massage Göteborg HB inne hos Carolina, och ville ju såklart få massage snarast möjligt då jag alltid har ont  i nacke och rygg på grund av whiplash och reumatism. 

En hel timmes avkoppling - vilken småbarnsförälder uppskattar inte det?

Jag kan helt ärligt säga att jag ett par gånger funderat på vad som ingår i en helkroppsmassage och har läst en del mer eller mindre skrämmande historier... Men jag fick ett otroligt seriöst intryck och massören masserade skickligt nacke, rygg, rumpa, ben, fötter, mage, armar, händer och ansikte.

Väldigt svårt att förklara men efteråt kändes det som om nacke och axlar hade ett par kilon mindre att bära - det kändes lättare på något sätt. 

Jag rekommenderar precis alla att unna sig en helkroppsmassage emellanåt, så skönt att bara kunna stänga ute allt annat under en timme och bara få koppla av. Och priset är ju även det kanon, speciellt med detta öppningserbjudande som gäller till och med nästa fredag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar