lördag 2 februari 2013

Lättat på trycket.

... i plånboken alltså =)

Jag rekommenderar er alla att boka in ett meandi-party - så otroligt fin kollektion! För den som inte känner sig sugen på att bjuda hem massa folk så kan man såklart enbart höra av sig till närmaste meandi-säljare och beställa direkt genom säljaren. 

Alexandra (alexandra.dahlberg@meandi.se) var här idag och visade upp den fina vårkollektionen.
Massor av fint inhandlades till barnen och jag föll för denna klänning:


Big flowers foldover dress heter klänningen. Jag var först lite tveksam till färgerna då grönt och brunt inte riktigt är mina favorit-färger men den satt superbra och väl på såg färgerna annorlunda ut, jämfört med när klänningen hängde på galgen =)

Fika bjöd jag på såklart! Saffranmusffins, chokladmuffins med pepparmints-rmörkräm och sugerpaste-topp, samt limetårta med botten av mandelmassa och grädde med limesaft uvanpå.

Nu hoppas jag bara på snabb leverans så att vi kan få klä oss i våra nya fina kläder från meandi =)

1 kommentar:

  1. Tävla om ett egendesignat smycke i min blogg :) Du får såklart välja text och färger helt själv. Kika in och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-egendesignat-smycke-fran-linea-skonhet-design-2.html

    SvaraRadera