lördag 23 februari 2013

STOKKE My Carrier

STOKKE har ju galet snygga produkter och jag testade på Baby & Barn idag en av deras bärselar. Nu är ju Tristan närmare två år men vissa dagar skulle jag verkligen uppskatta att ha haft en bärsele. Exempelvis idag på mässan då Tristan blev uppspelt av allt folk och alla ljud och ville stundtals vara nära men det blir rätt ansträngande att bära honom på armen.


Det är ju inte heller alltid som vagnen passar att ha med, eller dagar då han bara vill bli buren och jag vill kunna dammsuga, laga mat eller annat i hemmet.
Mm, jag fastnade verkligen för denna bärsele, och funderar på varför jag inte införskaffade STOKKE My Carrier redan när Tristan var en liten bebis *ler*

2 kommentarer:

  1. Jättefin! :-)
    Jag sålde Millas ergobaby för nån månad sen bara och hon blir två i april. Har inte använt vagn alls till henne nästan :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att ses idag <3

    Säger detsamma om selen!! Passar dig jättebra!!
    Tycker vi båda är värda sådana vardagsfinesser ;-)

    KRAM

    SvaraRadera