onsdag 27 februari 2013

Vinn blöjor från Blöjbudet.se

Varför släpa blöjor från affären, när du redan har flera kassar att bära på? Beställ istället dina blöjor på blöjbudet.se ! Bättre pris, smidigt och enkelt direkt till dörren. Alltid fri retur och fri frakt vid köp över 500 kronor. Leverans inom 2-4 dagar.

Nu har du chansen att vinna två paket blöjor, som levereras hem till dig! Du bestämmer själv vilken storlek på blöjorna du vill ha; 0-3 kg, 3-6 kg, 6-9 kg, 9-13 kg eller 13+.


Tävlingsregler:* Gilla Blöjbudet på Facebook
* Tipsa om denna tävling på din FacebooksidaLämna en kommentar med ditt Facebook-namn, önskad blöjstorlek samt mail om du som vinnare vill bli kontaktad via mail.

Tävlingen avslutas 6 mars 20:00

Lycka till!

22 kommentarer:

  1. Åååh skulle älska att vinna st 9-13 kilo till min lilla Amanda.
    Gillar och delar på facebook under mitt namn: Sofie Pramgren

    SvaraRadera
  2. Blöjbud låter ju inte alls tokigt, jag vill gärna vara med och tävla! =) Tror att vi skulle testa de som heter 9-13 kg i så fall!

    SvaraRadera
  3. Jag heter Evelina Hellström på facebook, och har gillat sidan och delat tävlingen. Vill vinna storlek 3-6 kg till skrutten i magen som beäknas komma vilken dag som helst! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  4. Åååh, jag vill gärna vara med!
    13+ vore en dröm för sonen att vinna.
    -Har delat på facebook -Angelica Broman

    Angelixa_84@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar. Vore perfekt att vinna till vår lilla "bajskille" Felix. Vet inte hur många blöjor det går åt varje dag men det är en hel del.

    Gillar på FB, Anna Karlsson och har delat och taggat din bloggsida också.

    Bloggat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/27/blojbud-63/

    Vill vinna stl 3-6kg

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  6. Åååh vilken toppen-tävling!
    Gillat & delat på fb, Dessie Borgström
    Tipsat! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/02/63.html

    Skulle gärna vilja vinna 13+ till Kevin, han må bara vara 10 månader.. men han är en stoooor kille :D

    Hoppas!

    Kraaam!
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med. Vi väntar smått vilken dag som helst så jag är gärna med och tävlar om 6-9 kg (vi köpte alldeles för mycket miniblöjor till vårt första barn så det har vi nog så vi klarar oss denna gång ;-))
    Gillar och tipsar på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Det här skulle vara toppenbra att få testa och se om det är ett koncept och en blöja man gillar! Skulle vilja ha blöjor i storlek 9-13 kg. Gillar på facebook sedan förut (Heidi Larsson) och har delat tävlingen offentligt (http://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Skulle vilja vinna 13kg plus :) Det skullej ag ivlja testa.

    Har gillat på facebook med namnet Linnéa Möller och delat här https://www.facebook.com/nursejessamy

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med. 9-13kg skulle jag vilja testa.

    Har gillat med namnet Linnéa Möller och delat här https://www.facebook.com/nursejessamy

    mvh jessamy_@hotpmail.com

    SvaraRadera
  11. skulle vilja testa 9-13 kg. har gillat och delat på facebook - lisette bäcksro. http://www.facebook.com/lisettebacksro

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar om storleken 13+

    Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson) och har uppdaterat en status om tävlingen (offentligt) där jag taggat dig så ser du det lättare :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Vill testa 13+
    Gillat och delat Delat på FB! (Michaela Lejonberg)

    SvaraRadera
  14. Eleonor Gunilla Andersson28 februari 2013 21:06

    Eleonor Gunilla Andersson heter jag på Facebook
    Min mail är elli80@live.se
    Vill ha blöj storlek 9-13 kg och jag har gillat och delat

    SvaraRadera
  15. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)
    delat på FB

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/blojor-2.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    3-6 samt 13+ skulle jag vilja ha

    SvaraRadera
  16. Gillar och delar på facebook - Caroline Andersson

    Vi vill gärna vinna blöjor i storlek 9-13kg, är riktigt nyfiken på dessa men som vanligt alldeles för feg för att prova något nytt så detta skulle vara en bra möjlighet att äntligen få testa dessa! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Är gärna med och tävlar, gillar och har delat på facebook, liselotte andersson. Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha storlek 13+
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  18. jag är gärna med och tävlar.. :)
    Jag skulle vilja vinna strl 3-6 kg om jag vann.. det hade blivit en toppen gåva till syrran som fick bebis i natt.. :)

    jag gillar blöjbudet på facebook och har delat.
    ( alexandra dahlberg )

    axdal@me.com

    SvaraRadera
  19. En sån här vinst skulle inte kunna komma mer lägligt!
    Om ca. 3 månader kommer en liten lillasyster till världen och storebror använder fortfarande blöjor.
    Det kommer alltså att bli en evigt böljkånkande upp till tredje våningen (självklart ingen hiss) så det vore underbart att få prova på Blöjbudet. Kanske det skulle kunna komma att bli vår räddning? :)

    Gillar dem redan på Facebook och har delat tävlingen där offentligt med namnet Marie Öberg.
    Hoppas självaste blöjguden vare med mig nu. ;)
    Strl. 3-6 kg. skulle jag vid ev. vinst. :)


    Ha en underbar dag!

    Hälsn.
    Marie
    marie.oberg@live.com

    SvaraRadera
  20. vilken UNDERBAR tävling, jag är absolut med..
    Skulle betyda otroligt mycket att vinna detta pris.

    1. Gillat på facebook "camilla millah öman"
    2. Tipsat på facebook "camilla millah öman"
    3. Jag skulle vilja vinna: 9-13kg


    Hoppas verkligen på tur! Kramar // millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla till bebisen i magen! :) <3 Kommer ju gå åt grymt mycket blöjor såhär i början, så detta vore ju en dröm att vinna! <3 :)

    1. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    2. Har delat tävlingen på facebook i samma namn här:

    http://www.facebook.com/#!/zandrasvantesson

    3. Om jag skulle få den stora äran att vinna, skulle jag välja storlek 0-3kg.

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Åh detta är ju en guld tävling! Är jättegärna med och tävlar :)

    Gillar på facebook (Emma Öberg)

    3,6 kg skulle jag vilja ha :)

    Har tipsat i min blogg; http://kiwigiirl.blogg.se/2013/march/tavling-blojbudet.html

    tajgahgirl@hotmail.com

    SvaraRadera