söndag 10 mars 2013

Jeans

Rensade i morse ut tre jeans ur garderoben och köpte mig sedan ett par nya, i en härlig vårig lila färg =)


Nu undrar jag dessutom om det är någon som är intresserad av ett par mörkblå jeans från Acne i storlek 27/32, ett par ljusare jeans från Acne i storlek 28/34 och/eller ett par jeans från Whyred i storlek 29? Jeansen från Whyred är mer eller mindre oanvända, använda maximalt tre gånger. De två jeansen från Acne är använda desto mer, men självklart inga hål eller ens i närheten av att vara såpass utslitna. De mörkblå jeansen har en liten röd färgfläck sedan jag målade huset för ett par år sedan, men jag tänker att det kanske finns någon i min närhet som hellre vill ha dem än att jag skänker dem?

2 kommentarer:

  1. Nu är vinnarna av mössor dragna. Gå in och kika om du vann. http://minbebis.com/blogg/missjoi/vinnarna-av-valfria-mossor/

    Vann du inte? Finns fortfarande chans att vinna kläder och presentkort på erikas fitnesshop.

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig färg! Man kanske skulle våga sig på något sådant någon dag! :)

    SvaraRadera