tisdag 19 mars 2013

"Tvätta den inte! Jag vill ha den imorgon med"

Rickard berättade precis att Tindra , precis innan hon skulle ta på sig pyjamas, hade sagt att hon gärna ville ha på sig sin nya tröja, med luftballonger från Nosh Organics, i morgon också. Hon hade frågat om vi kunde vänta med att tvätta den så att hon kunde använda den igen imorgon och sagt "Pappa, man kan ha på sig en tröja flera dagar i rad". Det ni, det är ett mycket gott omdöme från min lilla flicka!


Tindra blev så glad när hon i morse såg att det låg en helt ny tröja där jag varje morgon har lagt kläder som barnen ska ha på sig. Nu älskar visserligen min dotter nya kläder men det inte sannerligen inte ofta hon säger att en tröja är mjuk. Hon brukar istället varje morgon klaga på att kläderna är hårda att ta på sig.

100% ekologisk bomull - me like!

Tusen tack till underbara Jenny och Iita! Kika in på hemsidan och känn hur shoppingsuget ökar när du ser alla färgglada och vackra kläder, tygblöjor, ekologiska bärselar och en del annat =)

1 kommentar:

  1. Sötisen, och jag förstår henne för pyjamasen är jätte fin :)
    Jag har faktiskt inte fått tillfälle att smaka på godiset men de kommer till barnmässan i karlstad i helgen så jag hoppas det blir ändring på det då :)
    Kram

    SvaraRadera