tisdag 12 mars 2013

Vinn biobiljetter till THE HOST

Den 27e mars är det premiär för Noble Entertainments film THE HOST! Det var längesedan jag såg en riktigt bra science fiction och jag har otroligt höga förväntningar på den här filmen =) 


Någon som är sugen på att se den? Om inte så kan ni nu stänga ner sidan och om ni är sugna på att se den bör ni vara med i tävlingen nedan, otroligt enkelt!

Vinst:
Två personer vinner två biljetter var till THE HOST!

Tävlingsregler:
* Dela denna tävling på din Facebooksida
* Besvara frågan: Vem du skulle bjuda på bio om du vann?

Lämna en kommentar med till Facebook-namn, svaret på frågan och din mailadress så att jag lätt kan kontakta dig om du har turen att vinna =)

Tävlingen avslutas 19/3 - biljetterna hinner komma lagom till premiären.
Lycka till!

18 kommentarer:

  1. Åh, älskar!!!

    -Jag delar på facebook /Angelica Broman
    -Jag tar gärna med mannen min om han inte jobbar, skulle det mot förmodan vara så så tar jag med min syster!

    Jag fastnade för trailern direkt när jag såg den, så jag hoppas nu på tur!

    SvaraRadera
  2. min mailadress

    Angelixa_84@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jaaa, jag vill vara med och tävla! =)
    Jag skulle ta med mig min vän och arbetskompis Linda som tjatat om den här filmen sedan den planerades att bli film, hon har läst boken...
    Min mailadress har du väl, men den kommer här iaf: Kajsa80@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Camilla LagerBrink12 mars 2013 12:37

    Jag skulle fixa barnvakt o ta med maken på lite egentid, bara vi två o en go rulle av makens favoritgenre :)
    grodan2011@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Marie Holmgren12 mars 2013 14:33

    Faktiskt skulle min mamma bli medbjuden. Lite retur för att hon bjöd mig på både Beautiful Creatures och Hansel & Gretel i söndags. Jag storgillar overklighet och det gör hon också, att se film i sällskap med likasinnad höjer verkligen upplevelsen i biostolen.
    Och vi kommer att se filmen i vilket fall som helst, det blir bara lite dyrare :D

    Jag heter mitt namn på Facebook, Marie Holmgren, gillar och delar på Facebook och här om det går och min mailadress är marieholmgren42@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag skulle ta med mig min äldsta son, om den är från11 år vill säga annars tar jag med min kompis Anna som jag brukar gå på bio med :)
    Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/109360382567793

    SvaraRadera
  7. Åhhhh. Jag har längtat efter att få se den här filmen sen jag läste boken för ett par år sen. Älskade boken.

    Om jag vinner får min fina vän Andrea följa med. Denna underbara vän träffar jag alldeles för sällan och vi skulle behöva en kväll tillsammans. Det var dessutom hon som lurade mig att läsa boken från början. :-D
    Delar på fb i namnet Linda Wahlström.

    SvaraRadera
  8. Jag skulle utan tvekan ta med mig min syster. :)
    Hon är en ängel som alltid finns för mig, i min sjukdom är jag så mycket på sjukhuset . Och hon är alltid där för mig då, hon kommer upp varje dag och pratar jämt med mig . Ja när jag är hemma med så klart. Så att bjuda henne skulle vara så otroligt kul. :)
    <3

    Jag delar självklart sidan också. :)

    SvaraRadera
  9. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/13/the-host-193-2/

    SvaraRadera
  10. Den här filmen verkar spännade =)

    Jag skulle såklart ta med min man på bio. Vi hinner aldrig gå på bio längre sen barnen kom. Skulle vara kul med lite lyx i vardagen =)

    Jag har delat tävlingen på min FB, detta med mitt namn Tina Carlström.

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Om jag vann skulle jag bjuda min bästa vän Heléna! Hon kan behöva komma ifrån heltidsplugg och heltidsmammajobbet och njuta av en härlig film!

    Delat tävlingen offentligt (Heidi Larsson - http://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. När Hanna nu på söndag äntligen kommer hem ifrån en tio dagar lång resa till Egypten, hade det varit pricken över i att få mysa på bio tillsammans :)

    Robin Johansson
    robin_j85@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. https://www.facebook.com/celine.naminah

    Vinner jag så skulle jag ta med mig min man eller min bror.

    SvaraRadera
  14. Åh jag är med!
    Jag skulle ta ut min sambo på första dejten ppå tu man hand sedan lillan kom till världen!
    Utan tvekan! :)

    Delar på Facebook som Jennie Pihl :)

    jenniepihl@hotmail.com


    stor kram

    SvaraRadera
  15. Åh, denna film vill jag verkligen se! Skulle gärna bjuda med mig min 16 åriga bror om jag skulle ha turen att vinna. Han älskar liknade filmer som mig och det känns som det var länge sedan vi umgicks och att de är dags nu.

    Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med och har delat på fb - Michaela ambjörnsson.

    Om jag har turen att vinna tar jag med min lillasyster Camilla på bio !
    För ett par år sedan chockade hon oss alla genom att ta tjänstledigt från jobbet och börja plugga.
    Hon har slitit som ett djur de senaste åren för att få bästa betyg i alla kurser och nu är slutet äntligen nära ! Det "enda" som återstår är några veckors praktik, men det innebär att hon har praktik 8-17 måndag till fredag och jobbar extra på sitt vanliga jobb lördag och söndag.

    Därför skulle hon behöva en liten paus och vart myser man bäst om inte i biomörkret med en härlig film, popcorn, godis och dricka :)

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  17. Bella Persson19 mars 2013 14:20

    Den filmen ser jag mer än gärna och i sällskap med min snälle kusin Kjell som ett litet tack för att han ofta låter mig natta över i hans lägenhet :D

    Bella Persson hoppas på tur, biobella@hotmail.com (vad annars?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Delat på FB annars hade första svaret här kommit med :)

      /Bella

      Radera