torsdag 25 april 2013

God morgon!


God morgon alla morgonpigga läsare!

Känner mig inte något vidare morgonpigg men jag är i alla fall på jobbet, njuter av en god kopp ekologisk te och äter smörgås, yoghurt och kiwi.

Det där med att inte starta datorn på kvällarna, det målet ger jag upp med en gång! Men igår kväll satt jag bara i två timmar med tyskan och efter det såg jag och maken på film. Berättelsen om Pi - hmm, den var inte riktigt som jag tänkt mig. Kan inte besluta mig för om den var bra eller mindre bra, men jag känner inget behov av att jag måste se den igen.

Nä, nu ska här jobbas - ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Haha jag tänkte "hur sjutton ska hon klara det" när du skrev det här på bloggen!
    du är skitduktig Desireé Och tänk vad skönt det blir i juni med både ekofikan och tyskan bakom dig!
    heja heja!!

    SvaraRadera