torsdag 11 april 2013

Tävla hos Larsens Liv om Naturlig Mascara 100% Pure - i samarbete med NaturesBeauty!

I samarbete med NaturesBeauty lägger jag nu upp denna tävling och en av er som anmält er till EKOfika - exklusivt för bloggare! har chans att vinna!


100% Pure naturlig Mascara är underbar och gjord på naturliga ingredienser så att du och dina ögonfransar bara får den bästa hudvården. en naturlig mascara som  separerar, fyller ut och ger dig den perfekta längden åt dina fransar. Man kan även känna en svag doft av en viss fruktighet då den är gjord på enbart naturliga ingredienser. En naturlig mascara som ej är vattenfast och går då att tvätta bort väldigt enkelt.

Tävlingsregler: 
* Är du inte redan anmäld till EKOfikan så kan du göra det HÄR

Lämna en kommentar med en bekräftelse på att du vill vara med och tävla =)
Tävlingen avslutas 30/4 klockan 20.00 och vinnaren meddelas på EKOfikan.
Lycka till!

10 kommentarer:

  1. Är med och tävlar, gillat på FB!

    FB: Hanna Pfotenhauer

    SvaraRadera
  2. Jag är givetvis med och tävlar och gillar numera även på fb (Annika Nilsson Pettersson) <3

    SvaraRadera
  3. jag har anmält mig och gillar nu NaturesBeauty på Facebook nu hoppas jag på tur.. :)

    Alexandra Dahlberg på fb

    SvaraRadera
  4. Gillat & Delat!

    Annika Mariette Safakho

    SvaraRadera
  5. Hade varit toppen för mina allergiska ögon!! Gillar på facebook och hoppas på det bästa :) Sara Wintland

    SvaraRadera
  6. Gillat och vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  7. Denna mascaran hade vart perfekt för mina känsliga ögon! Gillat på fb!

    SvaraRadera
  8. Gillat och är med och tävlar!

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Gillar på FB (Pernilla Wamsjö)

    SvaraRadera