fredag 5 april 2013

Tävla om hudvårdsprodukter från Rapsodine

Rapsodine sponsrar ju till EKOfika - exklusivt för bloggare! men nu har även alla ni läsare chansen att vinna ett exklusivt hudvårdskit från Rapsodine!


Vinst: Exklusiv duscholjaexklusiv fuktighetskräm , exklusiv handkräm och sockerskrubb till ett värde av 323 kronor!

Tävlingsregler:
*
Gilla Rapsodine på Facebook
* Dela denna tävling offentligt på din Facebooksida
* Besvara frågan: Varför vill just DU vinna detta exklusiva hudvårdsset?

Lämna sedan en kommentar med ditt Facebook-namn samt svaret på frågan.

Tävlingen avslutas 15/4 klockan 20.00
Lycka till!

22 kommentarer:

  1. jag är inte med men har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/06/hudvardsprodukt-154/

    SvaraRadera
  2. Tycker det är så härligt att det dyker upp sådana här familjeföretag som jobbar miljövänligt och som skapar ekologiska, naturliga produkter. Jag vill kasta ut all skit jag har som innehåller en massa kemikalier. Har upptäckt att det naturen erbjuder oss på alla områden slår allt som en kemist försöker åstakomma. Jag har inte provat produkter med rapsolja så det hade varit helt underbart om jag nu kunde få chansen.

    Tack för en fin tävling :D

    Facebooknamn - Britta Högström

    SvaraRadera
  3. Gillat och delat :) härligt att få testa naturliga ekologiska produkter och att få återgå till naturen. Facebooknamn Malin Nilsson. mail malinoxie@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Christina Frisberg
    Jag är med på tävlingen, om finfina produkter att starta skönhetskuren efter den lååååånga vintern, finns en del jobb på den fronten kan man lova, torr o fnasig o blek hud , och en hel del extra kilon . som sagt dax att vakna upp nu ur vinter idet och sätta fart mot en vackrare fräschare kvinna.
    Jag har gillat sidan under mitt namn christina frisberg och delat tävlingen, hoppas hoppas!! frisanpoxy@hotmail.se :)

    SvaraRadera
  5. Camilla_H: Jag är så gärna med, har dock inte Facebook.

    Jag borde vinna då jag haft det väldigt tufft den senaste tiden, med tragiska händelser omkring mig, utan direkt några pengar. Men jag fortsätter att kämpa mig till en bra framtid, kan jag så kan ni!

    Så att vinna denna tävling hade verkligen varit underbart.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Skulle vilja vinna för jag har nyss avslutat ett stort projekt som tagit nästan all min tid och nu när det är slut behöver jag unna mig lite lyx och de här produkterna skulle vara perfekta!

    Har gillat och delat på fb (saga johansson)

    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja vinna för att jag alltid glömmer bort mig själv :-)
    Gillar och delar alldeles strax!

    SvaraRadera
  8. Hej,
    klar jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Tipsar / Länkar här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/626200094061306
    ♥ Motivering: Efter vinterns kyla är huden sliten och Nött, blir på detta så Trött :(
    Min hud fullkomligt skriker efter Fukt, hoppas nu att detta kit från Rapsodine på torrheten kan råda Bukt!
    Att vinna dessa produkter skulle vara Toppen, i detta instämmer säkert Kroppen ;)

    SvaraRadera
  9. Ps!!! Glömde skicka med min mail som är nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Gillar Rapsodine på FB och har delat tävlingen, Pernilla Henningson

    Jag skulle vilja vinna det här setet då jag länge har varit nyfiken på Rapsodine men inte kommit till skott. Rapsolja ska vara bra för eksemhud som jag har och därför vill jag prova det. Känns extra bra att det innehåller naturliga ingredienser.

    p.henningson@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Gillar Rapsodine på facebook och har delat tävlingen på min facebooksida: Maria Carlweitz.

    Jag skulle vilja vinna detta lyxiga set till min mamma som jag tycker vore värd lite lyx att skämma bort sin kropp med efter att ha gått igenom en stor ryggoperation och nu kämpar med sin rehabilitering, trots smärtor. Hon skulle bli så glad och uppmuntrad av detta fina set och det skulle göra både hennes kropp och själ så gott!

    SvaraRadera
  12. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Bra hudvårdsprodukter vore ju helt underbart att vinna, speciellt för en "torrboll" som jag är :)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med i denna utlottning av fina Rapsodline,jag har delat tävlingen offentligt och jag tycker att Rapsodine är oerhört viktigt att tänka på vår miljön,speciellt i vår egen vardags konsumtion så som hudvård, duschkräm och tvättmedel.

    Jag skulle gärna vilja prova era produkter och skulle bli jätteglad om jag vann.

    Anette Meg Carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)

    Jag har länkat offentligt här: http://www.facebook.com/heidi.larsson.16

    För några år sedan provade jag Rapsodines schampoo och balsam, då jag blev rekommenderad detta på en hälsokostbutik. Jag skulle ha ett shampoo med mig till en festival och eftersom jag bara skulle bara i tjärnar och fjordar ville jag ha något som var snällt mot naturen. Produkterna fungerade toppenbra och eftersom jag delade med mig till mina vänner tog de slut på de få festivaldagarna! =) Festivalansvarige är en vän till mig och rekommenderade dessa produkter på deras hemsida då! Tack vare lilla mig... ;) Verkligen toppenprodukter - och det skulle vara roligt att testa fler! Här bloggade jag förresten om shampoot och balsamet 2011 (http://livetenligtheidi.blogg.se/2011/june/fjord-och-tjarnvanligt-schampoo.html#comment)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Gillar på fb (Kristina Söderlund)
    Jag har riktig problemhud och har svårt att hitta de passande produkter så min hud inte torkar bort.
    Eftersom jag tror att de här kan vara de rätta produkterna så hoppas jag på vinst.
    Hälsningar
    Kristina
    kristina-soderlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. * Gillar på facebook (Celine Naminah)
    * Tipsar på facebook: https://www.facebook.com/celine.naminah?ref=tn_tnmn

    SVAR:
    Jag vill vinna eftersom jag tycker att jag gjort mig förtjänt av lite extra lyx nu efter en viktnedgång på över 40 kilo och ett otroligt jobbigt besök hos min farmor som numera är både dement och blind. Det har gått otroligt fort. För den som är intresserad så kan ni läsa mera om min fredag här: http://aspieblogg.se/2013/april/psykiskt-pafrestande-och-jobbig-gardag.html

    Jag behöver helt enkellt något annat att tänka på och det skulle denna vinst hjälpa mig med. Den skulle hjälpa mig att lättare uppnå ro för kropp och själ... Lite balsam för själen helt enkellt.

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar, gillar redan på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Delar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)
    Delar på blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/larsens-liv.html#comment

    Vill vinna för att huden efter operationen visat sig bli "aningen" torr. Jag hade torr hud redan innan, men nu är det värre - och inga produkter jag testat har hjälpt än så länge. Värre lär det väl bli nu när sommaren kommer kan jag tro...
    Att då använda produkter från ett företag som tänker på naturen känns ju lite extra bra!

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Jag har gjort allt i mitt namn Tina Carlström på FB.

    Jag skulle behöva bra hudvårdsprodukter. Jag är 27 år och har drabbats av både acne och rosacea. Jag är jätte ledsen för detta och jag hittar inte rätt produkter för min hud. Kanske detta kunde hjälpa mig? Jag har snart inte råd att handla fler hudprodukter!

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Gillat och delat tävlingen, Cindy Vuong(FB).

    Att kunna unna sig minst en dag i veckan med olika hudvårdsprodukter skulle verkligen påverka min hälsa. Vilket är positivt!
    Detta skulle rädda både mig och naturen för att jag använder något som är bra för naturen istället för andra produkter som kan var mer skadligt. Dessutom innehåller de naturliga ingredienser.


    cindys.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Gillar deras facebook sida - Caroline Andersson
    Delat tävlingen- https://www.facebook.com/CarolineAndersson93

    Innan jag träffade min nuvarande pojkvän och sambo var jag tillsammans med en kille och hans mamma hade den där handkrämen åt händerna som var jätte bra, faktiskt den ända som hjälper åt mina händer. Men innan jag såg den här bilden har jag inte haft en aning om vad det var för märke eller var den fanns att få tag på. Nu vet jag även att dom inte bara har världens bästa handkräm, dom har mycket mer som jag mer än gärna får hem och testar för att se om det är lika bra, jag har väldigt torr och känslig hud så det skulle kännas bra att hitta något som fungerar bra! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Juan Escudero
    Jag vill gärna vara med i tävlingen!!
    Hoppas på att vinna så fina hudprodukter och överraska min fru med.
    Jag har gillat deras sida på facebook och delat tävlingen under mitt namn Juan Escudero. hoppas, hoppas, hoppas!!
    beatrice_malwian@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är med! :)

    1. Gillar Rapsodine på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    2. Har delat tävlingen på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)
    - https://www.facebook.com/petra.c.stenberg?ref=tn_tnmn

    3. Jag skulle vilja vinna för att jag tycker om att testa på nya produkter, för att se om de funkar bra och om det är något att börja använda. Har en väldigt känslig hud och tror att dessa skulle funka utmärkt på min hud.

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera