måndag 8 april 2013

Tävla om MannaMaa pocketblöjor eller träningsbyxor för potträning!

Tristan har ju fått testa MannaMaa:s träningsbyxor för potträning från Iita - vilket ni kan läsa om här och här! Vi tycker att de är superbra =D

Iita sponsrar även till en tävling som jag nu tänkte dra igång! En av er som anmält er till EKOfika - exklusivt för bloggare! har chans att vinna!



Vinst: 2 st MannaMaa pocketblöjor, inlägg medföljer alternativt 3 st MannaMaa träningsbyxor för potträning.
Man väljer alltså själv vilket alternativ man helst önskar vinna!

Tävlingsregler:
* Är du inte redan anmäld till EKOfikan så kan du göra det HÄR
* Gilla IIta på Facebook
* Besvara frågan: Varför vill just DU vinna denna underbara vinst från Iita?

Lämna en kommentar med svaret på frågan samt vilket alternativ du helst skulle önska få om du vann!

Tävlingen avslutas 24/4 klockan 12:00
Lycka till!



9 kommentarer:

  1. Jag gillar på FB
    Jag skulle vilja vinna träningsbyxorna för Milla är precis i den åldern nu då det är dags att sluta med blöjor!
    vore perfekt att vinna dessa!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag gillar på FB! Jag vill vinna träningsbyxorna till min son Melvin. Det är dags att börja att pottträna men Melvin vill inte alls gå på pottan/toan så då hade dessa träningsbyxor vart perfekt för att hjälpa lite på traven! Jag hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Jag vill vinna 3 st MannaMaa träningsbyxor för potträning. Efter att ha läst om de båda alternativen så känner jag att dessa är vad som är mest aktuellt här hemma. Perfekt för både Rasmus och Jonathan - som ju ännu INTE är blöjfria. Förhoppningen är att de är det när sommaren är slut, och Jonathan har ju visat att han vill bajsa på pottan iallafall. Rasmus har inte visat NÅT sånt alls... men det sista som överger en är hoppet. Kanske kan träningsbyxorna vara till hjälp i detta läge - så att de faktiskt känner av att de blir blöta - och inser att pottan är desto bättre? :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Gillar på fb

    Träningsbyxorna vore roliga att få testa, dottern behöver lite hjälp på traven då hon förstår att kissa gör man på pottan men det kommer inget. Tänker att hon behöver träningsbyxorna så att hon känner när hon kissar. Jag är väldigt tveksam att hon gör det i dagsläget med dagens supereffektiva blöjor...

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna potträningsbyxorna till Axel. Han sitter gärna på pottan fast med kläder på och dessa hade nog passat perfekt som nästa steg då han faktiskt behöver förstå vad pottan är till för! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. gillat på fb med såklart! Jessica Wendel!

      Radera
  6. Gillat Iita på FB, Hanna Pfotenhauer.

    Jag skulle så gärna vilja vinna 3 par av träningsbyxorna. Sommaren närmar sig snart och självklart hade jag önskat att Lea kunde blir blöjfri, eller åtminstone på god väg när hösten sedan närmar sig. Lea säger knappt till om hon har gjort något i blöjan och jag är därför övertygad om att ett par träningsbyxor hade hjälpt mycket på vägen. Ekofreak som jag är är jag otroligt glad att dessa är ekologiska och därmed kan jag med gott samvete låta Lea använda dessa om jag skulle bli den lyckliga vinnaren!

    SvaraRadera
  7. Träningsbyxorna låter ju verkligen jättesmarta!
    Hade gärna testat dem på Kimi, då jag anser att det är hög tid att få igång potträningen på allvar!

    Går självklart in på FB i gillar :D

    SvaraRadera
  8. Lykke som strax över året och redan idag använder tygblöjor skulle bli väldigt glad över att få testa lite nya varianter av pocketblöjor. :) Och dessa är ju inte bara enfärjade och tråkiga utan roliga mönster är ju kul nu när sommaren närmar sig och man kanske bara har på sig en klänning :)
    Så Lykke och jag vill gärna vinna pocketblöjorna.. :)

    gillar självklart på fb. ( Alexandra Dahlberg)

    SvaraRadera