söndag 21 april 2013

Tävla om paket med Schampo, balsam och hårgele

Clearlife.se sponsrar till EKOfikats goodiebag och jag har fått testa MGA Schampo och balsam (vilket ni kan läsa om HÄR). Nu har turen kommit till alla er läsare och ett paket med schampo, balsam och hårgele från Aubrey är vinsten i denna tävling.



Vinst: Paket med ett schampo, ett balsam och en hårgele från Aubrey (du får själv välja din kombination, klicka på länken för att se de olika valen)

Tävlingsregler:


* Dela denna tävling offentligt på din Facebooksida

Lämna en kommentar med ditt Facebooknamn.

Tävlingen avslutas 28 april klockan 20.00

Lycka till!

22 kommentarer:

  1. gillar och delat på Facebook (Kristina Söderlund)

    Hälsningar Kristina
    kristina-soderlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/22/clearlife-284/

    SvaraRadera
  3. Gillat och delat, ja du vet ju vad jag heter :-)

    SvaraRadera
  4. Frida Bergner22 april 2013 20:10

    Jag är med och tävlar!

    Gillar ClearLife på FB: Frida Bergner
    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151568148719767

    SvaraRadera
  5. Christina Frisberg jag är gärna med o tävlar, har gillat på fb och delat tävlingen på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    hoppas på turen!!

    SvaraRadera
  6. * Gillat och delat inlägg med länk hit (Dezirée Andersson Canth) (https://www.facebook.com/deziree.anderssoncanth)

    * Om jag vinner så vill jag gärna ha Islands natural paket för torrt hår & B-5 Design hårgelén :)

    SvaraRadera
  7. Jag är med! :)

    1. Gillar på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    2. Har delat tävlingen på min fb: https://www.facebook.com/petra.c.stenberg?ref=tn_tnmn

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Camilla_H: Jag är med, har dock inte Facebook, så jag lämnar istället en motivation om varför just jag borde vinna. Och jag vill vinna Honeysuckle paketet.

    Jag borde vinna då jag haft det väldigt tufft den senaste tiden, med tragiska händelser omkring mig, utan direkt några pengar. Men jag fortsätter att kämpa mig till en bra framtid, kan jag så kan ni! Så att vinna denna tävling hade verkligen varit underbart.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. jag är med :)

    gillat på fb, nathalié teodorson.
    delat också, direktlänk: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/2909025021303

    skulle vilja vinna lavendel paketet =)

    yarp.blogg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Gillat & Delat!

    Annika Mariette Safakho

    Pepparmint fastnade jag för !

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med i tävlingen, jag har delat tävlingen till min facebok-anette meg carlsson. https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    Självklart gillat clearlife.Pepparmint låter perfekt.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja vinna honey sucklepaketet!
    Jessica Wendel

    SvaraRadera
  13. Har testat så otroligt många hårprodukter utan att fastnat för något, detta kanske är det som skulle passa mig perfekt :) Sara Wintland

    SvaraRadera
  14. Gillar och delar, Tina Carlström.

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Har gillat och Delat ! på FB till alla mina vänner. Så nu håller jag tummarna
    Mitt namn är Annika Hjärtström
    finns på FB
    Min mailadress annika.hjartstrom@hotmail.com
    ha en Solig dag! :-)

    SvaraRadera
  16. Gillat och delat :-)
    Härligt med ett uppvaknande, om vad vi använder i vardagen!!!
    Vill gärna ha Primrose paketet om jag vinner
    Ha en go dag
    Lisbeth Nilsson

    SvaraRadera
  17. gillar och delat på Facebook

    hälsnigar

    Julia Engborg

    SvaraRadera
  18. Gillat och delat på fb - emma widman

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar. =)
    Gillat facebooksidan, Celine Naminah
    Delat tävlingen på facebook, https://www.facebook.com/celine.naminah?ref=tn_tnmn (Celine Naminah)

    Jag vill vinna:
    Ja, överaska mig ;-) Ett som är lämpligt för färgat hår. =)

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar clearlife och har delat på facebook

    Honeysuckle rose verkar vara det som skulle passa bäst just nu.

    Hoppas på tur :)

    Hälsningar Hanna Fornhem (mitt facebooknamn också)

    SvaraRadera
  21. 1. Jag är gärna med <3
    Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    2.. Delar pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/459765237433704

    HOPPAS

    SvaraRadera
  22. gillat och delat på fb- annica la sundström
    hoppas på tur :)

    SvaraRadera