torsdag 18 april 2013

Tävla om Skin Detox Purifying Mask

W Lifestyle Organics har gett mig möjlighet att få testa Skin Detox Purifying Mask och nu ska även en av er få testa denna mask!

En ansiktsmask jag är väldigt glad över att ha fått testat, den är verkligen djuprengörande! Det är ett pulver som man själv får blanda med vatten, lite ovant första gången men väldigt smart då vatten inte tar upp massa onödig plats i burken samt att man slipper betala för vattnet =)

Skin Detox Purifying Mask är en djuprengörande lermask, för att avlägsna döda hudceller och orenheter, dra samman porerna och harmonisera fet, oren eller aknebenägen hud.

Denna djuprengörande mask med fransk grön lera och aktiva växtextrakt har en enorm absorberande förmåga och bokstavligen "dricker" oljor, giftiga ämnen och orenheter från huden. Dess sammandragande effekt förbättrar cirkulationen i huden och tillför fräscht blod till skadade hudceller, återupplivar huden och drar samman porerna. Gurkmeja och lavendel är kända för sina antiinflammatoriska egenskaper, medan almbark lugnar huden. Neem har antibakteriella och antivirala egenskaper och har länge använts inom den indiska folkmedicinen för att behandla olika hudinfektioner.

Tävlingsregler:
* Dela tävlingen på din Facebooksida
Lämna en kommentar med ditt Facebook-namn och skriv varför just DU vill vinna denna vinst!

Avslutas 26 april klockan 20.00
Lycka till!

15 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill vara med och tävla! =)
    Känner mig väldigt grå och blek efter den här långa vintern och skulle väldigt gärna vilja testa den här masken nu när våren är på gång!
    Har delat och gillat på Facebook!
    Hälsningar
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Har bestämt mig... ska enbart använda naturliga ekologiska produkter framöver. Varför... de är de enda som ger hållbart resultat i dubbel bemärkelse så... självklart skulle jag bli överlycklig för den här välbehövliga vinsten.

    Facebooknamn - Britta Högström

    Tack för att di skriver och tipsar om vad man kan använda :D

    Önskar alla en fin vår!

    SvaraRadera
  3. åh.. ännu en sak som skulle vara fantastisk att vinna.. :)

    jag har gillat och delat på fb ( alexandra dahlberg)


    SvaraRadera
  4. Jessica Wendel på FB!
    Jag vill vinna för att jag nog kommer behöva en uppiggande mask med alla sömnlösa nätter som kommer bli framöver! Att den är ekologisk är ju ett stort + med då jag verkligen fått upp ögonen för hur mycket "skit" man tar på sig och stoppar i sig!

    SvaraRadera
  5. Camilla LagerBrink, går genast in o gillar.
    Detta låter som en toppenprodukt för min känsliga hy. Hade dessutom varit underbart att rensa ur porerna ordentligt!

    SvaraRadera
  6. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/22/skin-detox-264/

    SvaraRadera
  7. Frida Bergner22 april 2013 20:25

    Jag är med och tävlar!

    Gillar W Lifestyle Organics på FB: Frida Bergner
    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151568163984767

    Jag skulle vilja vinna denna mask för att den verkar vara riktigt bra och så skulle jag verkligen behöva en bra ansiktsmask som fungerar på min hy.

    SvaraRadera
  8. * Jag vill super gärna vinna för min hy är en katastrof nu efter vintern, finnar trots att hyn är hur fnasig o torr som helst, skulle verkligen behöva bli lite uppiggad med nått som fungerar bra, tycker jag har provat allt snart:(

    * Gillat och delat på fb (Dezirée Andersson Canth)

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag är en tjej på fjorton år som lider av extrem acne. Det sänker mitt självförtroende i skolan och i mitt kompisgäng där alla har bebis len hud utan problem. Därför skulle denna ansiktsmask skratta mig lycklig! Och förhoppningsvis hjälpa mig mot en finare hud.

    Mitt facebook namn är Wilma Rutfjäll

    SvaraRadera
  10. Hej hej!

    Gillat och delat under namnet Sjungandemamman!

    Visste inte att det fanns någon produkt som denna och det hade varit kul att få bli riktigt ren och fri från gifter och annat strunt i huden. Tror det kan behövas en rensning både invändigt och utvändigt då och då :)

    SvaraRadera
  11. Gillat och delat!

    Annika Mariette Safakho

    Nyfiken på vad min hud gömmer på för gifter för dem vill jag naturligtvis bli av med ögonblickligen !

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar! Jag har gillat och delat på facebook (Hanna Fornhem)

    När vinter går över till vår,
    nya känslor hela kroppen får.
    Lite synd att verka trist och grå,
    vore härligt att mera lyster få.
    Kvisslor som inte försvinner,
    pillar och river så fort jag hinner.
    En detox verkar vore nog bra,
    tänk om jag sådan tur kunde ha!


    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Jag har Gillat o Delat på fb. Namn:Christina Malmgren
    Jag blev Glad :-) bara av att se förpackningen, ser fräsch, naturlig och härligt uppiggande ut!
    När Jag sedan läste om Detox Masken blev Jag säker på att det här är precis vad Jag och min hud behöver. Skulle vara fantastiskt att få vinna den.

    Glada Hälsningar från Skåne

    SvaraRadera
  14. Hallå!
    jag har Gillat 6 Delat till alla mina vänner på FB.
    Spännande produkt som jag och alla andra skulle behöva efter den segdragna vintern som fortfarande håller i sig med kalla vindar.
    Så nu hoppas jag på turen :-)
    mitt namn; Annika Hjärtström
    mailadress: annika.hjartstrom@hotmail.com

    ha en solig dag!
    Annika

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar!
    Jag har gillat Facebooksidan och har delat tävlingen offentligt på Facebook (Heidi Larsson)
    Jag har faktiskt ingen ansiktsmask och det är inget jag brukar använda - men jag skulle väldigt gärna vilja prova! Kanske är detta något jag skulle älska?!

    Heidi Larsson
    heidilarsson@hotmail.com
    http://livetenligtheidi.blogg.se

    SvaraRadera