onsdag 24 april 2013

Tävla om smink från Kissed By Eco

Fick igår hem ett paket från Kissed By Eco! Själv tycker jag att det ska blir väldigt roligt att testa nagellack från acquarella samt eye liner, ögonskugga och läppglans från Lily Lolo, och jag har glädjen att meddela att en av er som är anmälda till EKOfika nu har chans att vinna allt fint på bilden nedan!


Tävlingsregler:
* Varför vill du vinna djurvänligt och klimatsmart smink?

Lämna en kommentar med svar på frågan.

Tävlingen avslutas 1 maj klockan 20.00
Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Gillat och delat.

    Annika Mariette Safakho

    Att vara klimatsmart var början nu vill jag även vara klimatvacker inifrån och ut !

    SvaraRadera
  2. Jag har gillat på FB såklart!

    Personligen är det här med moral och samvete något som är otroligt viktigt för mig. Jag använder idag bara mascara eftersom jag inte hittat övrigt smink som inte är testat på djur och är snäll mot både människa och natur. Hade varit perfekt till en stressad småbarnsmamma att få göra sig fin en helt vanlig dag med smink som jag kunnat bära med gott samvete!

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med i tävlingen, jag har självklart gillat Kissed by Eco på facebook. För mig är miljö ett måste att vi agerar av olika skäl,bland annat är det den världen vi ger vidare till "nästa generations" värld, och de ska inte behöva lösa miljöproblem som vi andra i före generationer har skapat. Delat tävlingen på facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    nettan.klar@gmail.com
    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  4. Camilla Bergström24 april 2013 21:20

    Hej, vill gärna delta om dessa fina produkter <3
    Vill kunna sminka mig med gott samvete och med vetskapen att inga levande väsen har varit tvungna att lida för att jag ska ha möjlighet att sminka mig :-)
    millabergstrom@hotmail.com
    Camilla Bergström
    Gillar och delar

    SvaraRadera
  5. Hej, gillar på fb :)
    Jag vill gärna vinna då jag dels behöver nytt smink då mitt är gammalt eller slut, sedan hade jag gärna velat testa på ett nytt märke som jag förhoppningsvis kan fastna för, särskilt med tanke på att det är ekologiskt!

    SvaraRadera
  6. Att tänka både på djurens bästa och naturens bästa samtidigt som man själv kan få göra sig lite extra fin, det måste ju bra betyda vinst för alla som äger detta smink :) Gillat på fb!

    SvaraRadera
  7. Mitt svar blir nog: Varför skulle jag vilja ha smink som testats på djur?
    Lika logiskt som att vegetarianer skulle testa kött, precis, OLOGISKT!
    ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar!
    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Jag vill kunna sminka mig med hjärta och själ - med vetskapen om att jag inte bidrar till att djur och natur förstörs och bryts ner bara för att jag ska stå och försköna mig själv framför spegeln!

    Ses på fikat ;)

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlat! Gillat på fb! Jag vill vinna detta fina smink så jag kan med gott samvete sminka mig och göra mig fin utan att djur och natur har kommit till skada! Jag blir då inte bara fin på utsidan utan även på insidan!

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och tävla och har även gillat på facebook.

    Gillar att det inte är testat på djur och är klimatsmart. Det finns mycket vi behöver göra för detta och detta är i rätt riktning.

    SvaraRadera
  11. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    Gillar sedan tidigare på FB (Pernilla Wamsjö)
    Vill vinna för att det är viktigt för mig att värna om naturen och djuren ♥ Ingen annan ska få lida Pin, för att jag vill bli lite Fin ♥

    SvaraRadera