onsdag 17 april 2013

Tävla om T-shirt i ekobomull och pekbok

I veckan fick vi ett paket från Kläppi innehållandes pekboken "Vad finns i Lappland?", som är miljömärkt med Svanen, och en T-shirt med tryck i supermjuk ekobomull


Tristan som håller på att lära sig prata uppskattade boken med fina illustrationer och nya ord att lära! T-shirten - i storlek 122 - passade Tindra, som är en stor 3åring - 116 cm lång, perfekt och hon tycker verkligen att den är supermjuk. Dessutom känns det ju toppen att ha ekobomull närmast kroppen!

Jag har även fått möjlighet att tävla ut dessa produkter och en av er som anmält er till EKOfika - exklusivt för bloggare!.


Vinst: 

Tävlingsregler:
* Är du inte redan anmäld till EKOfikan så kan du göra det HÄR
* Lämna en kommentar så att jag vet att DU vill ha chans att vinna

Vill du så får du gärna gilla Kläppi på Facebook - men det är inget krav för att få vara med i tävlingen!


Tävlingen avslutas 30/4 klockan 20 och vinnaren meddelas under EKOfikan.
Lycka till!

5 kommentarer:

  1. åhh.. jag är gärna med och tävlar.. Lykke har just nu ett stort bok intresse så boken skulle vara perfekt.. och när Lykke inte tycker den är intressant så åker boken upp till lilla kusin Vidar som bor i Arvidsjaur boken :) och t-tröjan blir ju helt klart Toves..

    SvaraRadera
  2. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/22/t-shirt-och-pekbok-304/

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill gärna vara med och tävla då min lille just nu är väldigt förtjust i böcker, så detta skulle passa honom jättebra!

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med och tävla här :)

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med i utlottningen av t-shirten i st 122 :)
    Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)

    SvaraRadera