torsdag 9 maj 2013

Är helt lyrisk!!

Var inne på Coop i Sisjön idag och hittade detta: 

Det fanns SÅÅÅÅ mycket grejjer, kändes ungefär som att vara i paradiset *ler*

Nu behöver vi till exempel inte köpa Urtekrams tandkräm på nätet längre och det gör det så otroligt mycket enklare att bara kunna gå in i en vanlig mataffär för att köpa godis, schampoo och allt annat som jag tidigare beställt från nätet.








Rickard skrattade åt mig, barnen ville hem och sova och min syster frågade hur sjutton jag lyckats bli "sån där" *ler*
Coop i Sisjön alltså - ÅK DIT =D

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är lyrisk. Det är ju ändå lite skillnad på att handla när man kan titta och känna . Hoppas du har en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Coop Eriksberg har väldigt mycket också, där handlar jag. Jag tror coop kommer ta in mer och mer eko. Det finns ekoalternativ till nästan allt där

    SvaraRadera