onsdag 15 maj 2013

loppi blogbag

Jag ansökte om att få en loppi blogbag med massor av produkter att testa - gissa om jag blev glad när jag för ett par dagar sedan fick mail om att jag var utvald till att få loppi blogbag hemskickad!

Idag dök paketet upp!
Blogbagen innehöll allt detta:
* COOP grillsåser; COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle
* NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE

* MILDA receptbok och receptapp
* BARNÄNGENS nya duschserie Shower + Lotion 

Nicke Nyfiken-kitet såg barnen direkt! Tristan fick måla med kritorna medan Tindra ordnade så att de kunde spela memory med alla memorybitar i häftet. Har dessutom fått höra - mååånga gånger nu - att Tindra vill åka till Danmark. Hon vill åka dit NU =D

Apetina Creamy block är supergod! Så himla gott att ha i en enkel sallad - det blir lite mer matigt, och en väldigt god smak =)
Coops grillsåser har jag inte hunnit testa - inväntar bättre väder så vi kan grilla ute!

Milda receptbok gjorde mig galet sugen på att baka. Kika in på Mildas hemsida och beställ receptboken eller ladda ner appen för att få inspiration =)

Barnängens nya duschserie shower+ lotion är perfekt för dig som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen. Haha, ont om tid har jag sannerligen!

Superkul att få möjlighet att testa lite nya saker! Tack Loppi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar