måndag 13 maj 2013

SKOR!

Skor - höga, låga, vackra, funktionella, fantastiska och alldeles underbara... Jag älskar skor!

Tyvärr så finns det inte längre så mycket tid till att gå i skoaffärer. Jösses, att ha barnen med i en skoaffär... inte att rekommendera! Numer beställer jag nästan alltid skor online, både till mig själv, maken och barnen.

Fri frakt är något jag uppskattar OTROLIGT mycket - hela känslan blir mer positiv om det är fri frakt. Är det dessutom fri retur behöver man verkligen inte oroa sig - köp, få hem, testa, passar de inte kan man skicka tillbaka dem - kostnadsfritt!

Just FOOTWAY har fri frakt och retur och massor av skor!


Bilden från inköpet i vintras från Footway

Ett par veckor före det beställde vi dessa till barnen - också från Footway.


När jag nu kollade igenom arkivet ser jag att jag vid denna tidpunkt förra året köpte vårskor;


Nu börjar det äntligen bli lite varmare ute och jag är på jakt efter nya vårskor =)

Brukar du beställa skor online?

1 kommentar:

  1. Ja sdet händer, skopunkten ligger dock så bra tioll så jag handlar för det mesta i deras butik. Flera av barnen måste prova själva flera ggr så jag skippar nätet till dem i varje fall.

    Sv: Ja, jag blev inspirerad av frukosten. Jag har köpt eko ganska länge men det är maken som storhandlar och han har inte gjort det. Nu var det min tur att handla så nu kunde jag själv bestämma haha

    SvaraRadera