måndag 6 maj 2013

Tävla om ögonskugga och ögonskuggspensel från Bellápierre

Maryfly Organics har gett mig möjlighet att testa en ögonskugga från Bellápierre samt ögonskuggspensel. Jag valde färgen Cocoa och är supernöjd - både med penseln och skuggan. Jag får enkelt en jämn och vacker färg som håller i sig hela dagen. Något jag ännu inte hunnit testa, men tycker låter otroligt spännande, är att man inte bara behöver använda den som ögonskugga. Man kan till exempel blanda skuggan med genomskinligt lack och då få vacker färg på nagellacket, blanda med läppbalsam och få ett vacker färg på läppbalsamet men även använda som eyeliner, body powder och high light - endast fantasin sätter gränsen =)

Bellápierre mineral powders är gjorda på naturliga ingridienser så som mica, zinc oxides, iron oxies och titanium dioxide och tillåter din hud att andas. Bellápierre mineral powders har inga kemiska tillsatser eller syntetiska konserveringsmedel, har naturligt SPF 15, verkar lugnade och anti-inflammatoriskt, är mycket koncentrerat och räcker länge, täpper inte till porerna, minimerar fina linjer och förminskar synliga porer. Är ej testat på djur.


Vinst: Valfri ögonskugga från Bellápierre med ögonskuggspensel (värde ca 300kr)

Tävlingsregler
* Gilla Maryfly Organics på Facebook
* Dela denna tävling på din Facebook-sida eller blogg

Lämna en kommentar med ditt Facebook-namn.

Tävlingen avslutas den 14 maj klockan 20.00
Lycka till!

20 kommentarer:

  1. Frida Bergner6 maj 2013 20:08

    Jag är självklart med och tävlar!

    Gillar Maryfly Organics på FB: Frida Bergner

    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151591661434767

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. är med!! Jessica Wendel på fb!

    SvaraRadera
  3. Gillar Maryfly Organics på facebook och delat tävlingen (Kristina Söderlund)

    SvaraRadera
  4. Oh, vilken underbar vinst för mig som har ögonskugga varje dag och jag är så nyfiken på detta märke!

    Gillar Maryfly Organics på facebook och delar tävlingen i min logg

    Ha´en fortsatt fin kväll!
    Ruth Axelsson

    ruth.axelsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. jag har gillat dem nu.. ska in och spana på deras sida och se om man hittar mer spännande saker.. :)

    jag har självklart delat tävlingen med.. ( Alexandra Dahlberg )

    Ha en fortsatt bra tisdag och hoppas inte hela familjen är sjuka idag..
    kram Alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  6. Gillat (Mari Pantzar) och delat på min blogg: http://marzipanart.blogg.se/2013/may/tavla-om-ogonskugga-och-ogonskuggspensel-fran-bellapierre.html#.UYpZ6bW9DOY

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  8. Jag är med. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/09/ogonskugga-145/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och gillar och delar på FB, Tina Carlström.
    Hälsningar Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej jag tävlar gärna!!!
    Jag har gillat och delat tävlingsinnlägget på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne!!! :)

    SvaraRadera
  11. Go kväll!
    Oj,oj jag är gärna med på detta <3
    Jag gillar och delar detta på FB under mitt namn Annika Hjärtström, mailadress annika.hjartstrom@hotmail.com
    https://www.facebook.com/annika.hjartstrom?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar =)
    * Har gillat som: Dezirée Andersson Canth
    * Och tipsat om tävlingen här: http://startstopp.blogg.se/2013/may/avslutas-14-maj.html

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar!! =)

    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och har delat tävlingen offentligt på Facebook (https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

    Hoppas på en himla tur! =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Vore jätteroligt med nya snygga ögonskuggor nu i vår. Jag har gillat Marygly Organics på Facebook och jag har delat tävlingen från Larsens liv facebook till min facebook. Mitt facebook namn är anette meg carlsson.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Camilla Bergström11 maj 2013 18:44

    Åh detta är helt nytt för mig så hoppas nu jag har turen med mig :)
    Gillar och delar på FB https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12?ref=tn_tnmn
    mvh
    Camilla Bergström
    millabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Camilla: Jag är med och vill vinna: färgen champagne

    Jag borde vinna då jag haft det väldigt tufft den senaste tiden, med tragiska händelser omkring mig, utan direkt några pengar. Men jag fortsätter att kämpa mig till en bra framtid, kan jag så kan ni! Så att vinna denna tävling hade verkligen varit underbart.

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. jag är med :) vore kul med ny ögonskugga till sommaren, dessutom har jag ingen bra pensel till mina ögonskuggor så vore en super bra vinst :)

    1. gillar på fb: Johanna Hellberg
    2. delat på fb: Johanna Hellberg

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Vad kul med tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Hade varit kul och prova detta makeup märke
    och en färgglad ögonskugga hade varit
    perfekt att i sommar. :)Hoppas på tur.

    Gillar på Facebook. - Malin Gustafsson
    Har tipsat i bloggen:http://frozenvanilla.blogg.se/2013/may/tavlar-om-smink-2.html#post-comments

    frozenvanilla@live.se

    SvaraRadera
  19. Frida Olsson14 maj 2013 16:04

    Jag är med och tävlar =)

    Har delat tävlingen på facebook och gillat maryfly.

    https://www.facebook.com/frida.olsson.5477

    Min mailadress är juni_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med!
    Gillar på FB (Madelene Johansson) och delat på FB: https://www.facebook.com/maddisj

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera