måndag 20 maj 2013

Vinn presentkort från Footway!

Jag tävlar om ett presentkort från Footway hos Larsens Liv.
Tävla HÄR du med!

Vem vill inte ha nya sommarskor?!

Tävlingsregler:
* Gilla Footway på Facebook
* Dela denna tävling på din Facebook alternativt på din blogg
* Besvara frågan: Vad kostar frakt och eventuell returfrakt hos Footway?

Lämna en kommentar med ditt Facebook-namn, skriv vart du tipsat om tävlingen och ditt svar på frågan.

Tävlingen avslutas 27 maj klockan 20.00
Lycka till!



17 kommentarer:

  1. Ååååh, underbar tävling!
    Satt nyss inne på footway och drömde mig bort ett tag *ler*

    Jag är självklart med och tävlar.

    *Gillar footway på facebook /Angelica Broman
    *delar på facebook
    *Nada! Fri frakt och fri retur -kan det bli bättre-?! Don*t think so hihi

    Nu hoppas jag på nya sommarskor till sonen och mig själv (om det räcker)

    Ha en toppendag söta.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Det är gratis/fri frakt & retur.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  3. 1. Gillar! Dessie Borgström
    2. Delar! Dessie Borgström
    3. Iiiiiiiinget :)

    Håller tummarna hårt
    att vinnarmailet ska vi vårt! :)

    Kraam
    Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

    SvaraRadera
  4. Jag som behöver nya sandaler och skor är med och tävlar
    Gillar på FB och har delat tävlingen - Pernilla Henningson
    Footway har fri frakt och returfrakt, helt perfekt

    SvaraRadera
  5. ♦ Gillar på Facebook
    ♦ Delar på Facebook:
    http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/elisabethoberg/posts/10151502010047753
    ♦ Det är Gratis - Footway har Fri frakt & retur :-)

    Håller alla tummar! :-)
    oberg_lisa@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. gillar o delar på fb (annica la sundström)
    Det kostar inget :)

    SvaraRadera
  7. Visst blir man glad när det är fri frakt och returfrakt som hos Footway. Då behöver man inte tänka att ok... det var ju ett bra pris... men vad kostar frakten då?

    Gillar Footway sen tidigare och har självklart delat på Facebook - Britta Högström

    Önskar alla en härlig försommar!

    SvaraRadera
  8. Lovely med fri frakt och fria returer! :)

    Gillar och delar på FB i namnet Johanna Kenas, och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  9. Gillar redan footway på fb och följer på instagram.
    Fri frakt och fria returer har fottway självklart.

    Delat i Nadja Rutström på fb.

    Nu håller jag tummar och tår att jag vinner.

    SvaraRadera
  10. Det är fri frakt och retur! Jättebra, särskilt då man ska handla till barnen. Så nu håller jag tummarna, har spanat in ett par Kavat Vessla till yngsta som behöver ett par skor, de första faktiskt!

    Gillar på Facebook och delar även där under namnet Peter Verdin
    Peter_Verdin@Hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Det är gratis :)
    Gillar på Fb och delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/10200507629105950

    SvaraRadera
  12. Jippi, vilken bra tävling för jag behöver nya sandaler! Mina är ganska utslitna och en gång var de vita... ;)

    Jag gillar sedan tidigare på fb och har delat tävlingen där (Jenny Sjöberg).
    https://www.facebook.com/jenny.sjoberg.52?ref=tn_tnmn
    (Har aldrig lärt mig hur man länkar direkt till ett visst inlägg på sin tidslinje...)

    På frågan svarar jag att frakt och ev. retur kostar gratis. :)

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Svar på frågan: Frakten är gratis, även returen!

    Gillat på FB: https://www.facebook.com/hanna.pfotenhauer

    Delat på min blogg: http://ekosteget.bloggo.nu/TAVLING/

    Fantastik tävling inför lite sommarskor till barnen från deras Kavatkollektion!

    SvaraRadera
  14. Nya skor är alltid trevligt!
    frakt o returfrakt är gratis hos Footway! :D

    Gillar o delar.

    SvaraRadera
  15. Jaa, jag vill vara med och tävla!
    Frakt och returfrakt kostar 0:- hos footway! =)
    Delade tävlingen på facebook!

    Kram
    Kajsa

    SvaraRadera
  16. jaaa, jag är så gärna med. Hur kan jag ha missat denna tävling?
    skor går åt som bara den här hemma =)

    jag gillar och har delat tävlingen på fb med namnet Emelie Maria Johansson

    - frakt och retur är gratis såklart =)

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar om denna fantastiska vinst! Det vore helt underbart med tanke på att motionen står högt här hemma numera - vilket gör att skor slits. I mitt fall behöver jag skor av bra kvalite - och som klarar av långa promenader och joggingturer. Jag fastnade lite extra för http://www.footway.se/adidas-performance-duramo-5-w-18868-00.html så det skulle troligtvis bli dom - och jag skulle förmodligen kunna ta extra turer utomhus med dessa på fötterna UTAN skoskav och fotplågor!

    Gillar på facebook - och delar den vidare offentligt (Annika Nilsson Pettersson)

    Det är fri frakt och fri retur hos Footway! <3

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera