lördag 1 juni 2013

Skoleverans

Igår hämtade jag ut ett stort paket med skorna jag beställde häromdagen! Skorna beställdes i onsdags eftermiddag, skickades i torsdags och kom fram igår =)

Jag beställde skor från Footway för ett tag sedan men tyvärr så satt det ena paret inte så bra. Otroligt skönt att Footway har fri returfrakt! 

Valde ut nya skor och dessa blev det;

Alla tre par från Jana - ett märke vars storlek sitter perfekt. Fötterna har vuxit efter graviditeter och jag har ibland problem med rena 39:or. Dessa är 39 1/3 och sitter perfekt =)

Jana Leather Carrara är det vita paret och min förhoppning är fint väder på midsommar så att jag kan ha dem då!
Jana Leather Brown är de i mitten, en sandal med klack - otroligt snygg på!
Jana Leather Black har jag redan i den röda modellen, är väldigt nöjd med dem och ville satsa på ett säkert kort *ler*

Denna gång blev det inga skor alls till barnen, men ett par nya sandaler till maken. Skönt att få unna sig själv något emellanåt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar