onsdag 25 september 2013

Solamigos ekologiska UV-dräkt

Köpte i somras nya UV-dräkter till barnen, ekologiska från Solamigos, och vi älskar dem! Barnen tycker tycker om utseende och passform och jag gillar dem för att de är ekologiska, för att de skyddar bra och för att de är supersnygga!

Gissa vem som blev tokglad när hon hittade en UV-dräkt från Solamigos - i Tindras storlek (!!!) - i goodiebagen på Fab Mamas! Jag såklart! Och ni behöver nog inte gissa vem som blev överlycklig när jag kom hem med den:


Den skulle på direkt, hon ville bada med den, sova med den, mysa med den,.. ha på sig den hela tiden nämnde hon med *ler* 

4 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen deras solskyddskläder :) De är så fina och Oscar har många fr dem. ha en fin kväll, L

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas allt är bra med dig! Vill bara tala om att jag har två tävlingar uppe i bloggen nu. Hade vart JÄTTEKUL om du var med. Tipsar även bloggar i min blogg, du kanske vill att jag ska tipsa om din blogg? Kram! ❤
    http://blogg.improveme.se/sandriiie

    SvaraRadera
  3. Men gud, var det specialanpassat för alla för jag hittade ett par coola badbyxor i Isaks storlek. :D

    Tack för rabattkupongen! Den ska användas till ett par till Isak. Det står ju 2-4 år. Han har väldigt stora fötter men han är ju 3 så det borde väl passa. På lördag blir han det! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Perfekt att det var i hennes storlek :)

    SvaraRadera