söndag 1 september 2013

Tävla om biobiljetter till Riddick!

Vad sägs om en tävling - det var ju ett tag sedan nu?! 
I samarbete med Noble Entertainment har jag nu möjlighet att tävla ut biobiljetter till Riddick som har premiär 20 september. Två personer vinner två biljetter vardera.


Själv tycker jag att Vin Diesel är rätt läcker och ser verkligen fram emot att se denna film *ler*

"Nu kommer det sista kapitlet om Riddick, vars historia började 2000 med Pitch Black och fortsatte med Chronicles of Riddick. Vin Diesel gör återigen rollen som den farliga antihjälten Riddick som varje prisjägare i hela galaxen vill ta tillfånga. Han återförenas här med regissören David Twohy som både skrivit och regisserat de två tidigare filmerna.

Den ökände Riddick har lämnats kvar på en solskadad planet som tros vara övergiven. Snart upptäcker han att han inte är ensam på planeten då utomjordiska rovdjur, mer dödliga än någon människa han tidigare stött på, börjar jaga honom. Det enda sättet för Riddick att överleva och ta sig ifrån den ogästvänliga planeten är att aktivera en nödsändare som sänder ut ett larm till varje prisjägare i hela galaxen som alla är ute efter att tillfångata honom och lösa in sin belöning."

För att ha en chans att vinna ska du:
*
Dela tävlingen på din facebooksida - om du ej har facebook ska du istället maila tävlingslänken till 5 vänner och ha med mig i kopia; larsensliv@gmail.com
* Motivera varför just DU ska vinna

Lämna en kommentar med ditt facebook-namn (alternativt skriv att du mailat 5 vänner) och skriv din motivering. Vill du som vinnare bli kontaktad via mail önskar jag även att du lämnar din mailadress.

Tävlingen avslutas 9 september klockan 20.00
Lycka till!

11 kommentarer:

  1. jag är med! har delat på facebook - lisette bäcksro

    vem vill inte sitta i en biosalong, äta popcorn och ha heta vin diesel framför sig? =) jag hoppas på vinst så jag kan få göra ovanstående. ;)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar! Skulle vara jättekul att överraska maken med biobiljetter, det var ett tag sedan vi var ute på tu man hand nu, så det börjar bli dags! =)
    Har delat på FB!
    Hoppas att ni mår bra hela familjen!
    Kram
    Kajsa

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna och överraska killen jag träffar med en bio kväll bara vi två. Det är nämligen väldigt sällan vi kommer ut tillsammans själva, då min dotter eller hans alltid är med de gånger vi ses.

    Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar! Har delat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Jag och Conny har inte varit på bio tillsammans på evigheter, ja det var nog i väntan på Rasmus som vi senast var och såg en film bara han och jag. Och nu råkar jag veta att han gärna skulle se Riddick... så gissa om det vore skoj att överraska med detta?
    Vinner jag biljetter så tycker jag att det är skäl nog att faktiskt finna en möjlighet att få gå på bio tillsammans - barnvakt får vi ordna, inte mer med det! Kan behöva lite tid på tu man hand nu innan bebis kommer o allt <3

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. HEJ! Jag har en tävling i bloggen där kan du vinna ett kit ifrån bambino!
    Kika gärna in och anmäl dig, jättebra saker att ha i samlingen! :)
    Hade verkligen vart jäätteskoj om du var med!
    http://saandriiiee.blogg.se/2013/september/vinn-ett-kit-ifran-bambino.html#comment

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar!
    Delat tävlingen offentligt på Facebook (https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

    Jag och maken har totalt olika filmsmak - men denna typ av film skulle vi faktiskt kunna både se och uppskatta båda två! Just därför skulle detta vara en toppenvinst. Sedan ett år tillbaka är vi dessutom småbarnsföräldrar, och då blir det visst inte så mycket tid över för bio och sånt därnt kul, har jag märkt =) Men nuså? ;)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna och hoppas på att jag och maken kan få en egenkväll med action - kanske på flera sätt om man har tur? ;)

    Delar som Johanna Kenas.

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar !
    Jag Älskar att gå på bio. Denna film vill jag se med min mellan son för vi gör sällan något tillsamans nu för tiden .
    Delat tävlingen på fb,Christina Kaakinen.
    stina38_@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är absolut med och tävlar! Det här vore en helt underbar överraskning till min gubbe. Så mycket som han har överraskat mig så vore det underbart att kunna överraska tillbaka :)


    Delar på fb (Sofia Eriksson)
    Soffiz83@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jennie Johansson8 september 2013 20:59

    Jag är gärna med och tävlar! Har inte facebook men har mailat 5 vänner och kopierat din mailadress... Va evigheter sen jag va på bio, hoppas på vinst!!

    SvaraRadera
  11. Jag vill så gärna gå med min man som älskar denna typ av film! Jessica sundberg1

    SvaraRadera