måndag 7 oktober 2013

Igloo Winter Jumpsuit


Det fanns otroligt många tävlingar som vi deltagare inför Fab Mamas kunde vara med och tävla i men tävlingen där man kunde vinna en Igloo Winter Jumpuit från Isbjörn of Sweden kände jag mig lite extra motiverad av. 

Min motevering i tävlingen: 
"Miljöcertifieringen Bluesign, yttertyg som är fritt från flourkarboner, foder av 100% återvunnen fiber - helt enkelt en overall från Isbjörn of Sweden som skulle passa vår familj perfekt! Min dröm är att dottern i år skulle kunna "tugga" på kragen på overallen utan att jag som mor skulle behöva vara orolig för alla gifter hon får i sig, en dröm jag hoppas ska kunna bli sann."

Och jag vann!! Vilken otroligt lycka att vinna den vinst jag allra helst ville vinna!

Häromdagen hämtade jag och dottern ett stort paket. Det första hon såg när hon öppnade paketet var den lilla isbjörnen. Isbjörnen är numer hennes närmsta vän, hennes gosedjur som ligger bredvid henne på natten, isbjörnen som är med i fickan när vi är ute, isbjörnen som sitter på köksbordet och tittar på henne när hon äter =)

Och overallen, den är helt enkelt bara underbar! Nästan så man längtar efter snö och kyla =)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fin den var!! Det ska bli mycket spännande att få höra hur den klarade vintern!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Goding! Vad fint hon passar i den,härligt att du vann!
    Kraaam

    SvaraRadera