tisdag 10 december 2013

Överraskning från Bodystore.com

Fick hem ett paket från Bodystore.com innehållandes lite nya produkter jag aldrig tidigare testat - kul!



 


Jag vill börja med att säga att det som skrivs nedan helt och hållet är mina personliga åsikter! 

Jag höll på att bli galen när jag skulle trycka ut kräm första gången. Ingen ultimat behållare om man är svag i händerna! Det krävdes många tryck innan det äntligen kom kräm - men när det väl kommit första gången var det inga problem att trycka ut mer kräm nästa gång.

Jag måste få be att få återkomma om en vecka igen, jag vet knappt om jag vågar tro att krämen verkligen är såhär bra. Wow! är mina första upplevelse av produkten.

Krämen tillför fukt men lugnar samtidigt irritation och rodnad. Jag upplever, efter bara en mycket kort tid av användning, att den motverkar överproduktionen av sebum (talg/fett). Det som jag uppskattar mycket är att jag, efter att ha smörjt in ansiktet med krämen, får en matt lyster. Tyvärr blir det ofta som så att andra krämer ger en glansig lyster - något jag önskar undvika.

Har läst att Phyto-serien stimulerar hudcellernas ämnesomsättning och förnyelse. Bodystore.com har alla fyra produkter som ingår i serien;
    » Cleansing Gel
    » Facial Tonic
    » Fluid Equalize
    » 24h Creme

Hittills är jag otroligt nöjd med krämen, men lovar att skriva ett till inlägg när jag hunnit testa krämen lite längre tid =)

Ett litet tips:
Veckans varumärke hos Bodystore.com är Renee Voltaire och man får upp till 16% rabatt.
Själv beställde jag i lördags en del kampanjvaror från Urtekram - det blir riktigt bra pris!

Och så upptäckte jag precis att de även har en julkalender =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar