måndag 20 januari 2014

Larsens helg

Efter en vecka där jag varit sängliggande i princip dygnet runt, med hemsk smärta och jobbig hosta och penicillin. Men nu mår jag äntligen bättre, hoppas bara bli av med hostan samt smärtan inne i magen när jag hostar.

Igår var vi hos Veronika och barnen lekte med hennes Jonathan och Elsa. Tindra och Jonathan lekte hela tiden och hade riktigt roligt ihop. Veronikas make fick agera barnvakt åt mina barn samt ta hand om sina egna så att jag och Veronika kunde knalla bort till Nevermind. Jag hade ju turen att vinna ett presentkort där, fick med mig två klänningar hem och Veronika en tröja. 


Igår eftermiddag, efter att vi hämtat Rickard på jobbet, lämnade vi Tristan hos farmor som precis slutat jobbet. Han följde med henne hem och sov där inatt.
Tindra åkte med Rickard som släppte av henne hos mormor i morse och de två gick sedan på bio: Emil och Ida i Lönneberga. En mycket bra film hörde jag =)

Hönökakor har bakats, det har städats och tvättats, jag och Tristan låg och myste en hel timme i soffan innan Tindra kom hem igen, Rickard kom hem tidigt från jobbet och vi har ätit en otroligt god middag. Det har med andra ord varit en mycket angenäm helg och jag längtar redan till nästa *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar