torsdag 30 januari 2014

Tävla om valfritt plagg från Ecolyxica

Nu är det dags för en tävling tycker jag - håller ni med?!

En person vinner ett valfritt plagg från ecolyxica där du finner romantiska, sensuella eller bara vackert enkla plagg att bära närmast kroppen. Allt tillverkat med naturens, och givetvis bärarens, bästa i åtanke. Ekologiska / miljövänliga underkläder och ekokläder
.

http://desiree1988.blogspot.com/2014/01/tavla-om-valfritt-plagg-fran-ecolyxica.html 

Tävlingsregler:
* Titta in i exolyxicas webshop 
* Lämna en kommentar med ditt facebook-namn samt länk och motivering till produkten du tittat ut på hemsidan som du önskar vinna.  

Tävlingen avslutas 6 februari klockan 20.00
Lycka till!

13 kommentarer:

  1. Jag är självklart med och tävlar.

    Gillar Ecolyxica på FB: Frida Bergner
    Jag skulle väldigt gärna vilja vinna: http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/sublime-extra-h%C3%B6g-trosa-89521
    Jag vill och behöver ha några snygga höga trosor som håller in lite när jag använda klänning.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Christina Frisberg, Ja jag är gärna med och tävlar om så fina underkläder.
    Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingen offentligt på fb under samma namn.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Och om just jag har sådan tur med mig att jag dragit vinstlotten, skulle jag vilja glida omkring i denna ljuvliga skapelse, som både är sexig, vacker, elegant, och skön. http://www.ecolyxica.se/store/p/nattkl%C3%A4der-10763/omlott-morgonrock-fotl%C3%A5ng-313956
    KRAMEN!! <3

    SvaraRadera
  3. Åh, är med! Skulle vilja vinna en SNYGG amnings-bh då jag är så trött på mina urtvättade, sladdriga som har hängt med alldeles för länge.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Önskar mig: http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/sublime-amnings-bh-89531

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk tävling!
    Gillar givetvis ecolyxia på fb

    Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja vinna denna helt underbara tunika: http://www.ecolyxica.se/store/p/tunikor-4749/tunika-rossignol-7899

    Något som jag verkligen fastnade för var att den var gjord i tallfiberviscose som andas, reglerar temperaturen och minskar odörer! När jag snart börjar på mitt nya jobb som förskollärare blir det mycket temperaturväxlingar när man ena stunder läser böcker med barnen för att sedan ta sig ut på utflykt. Sällan finns det chans att hinna byta emellan ;) Dessutom är min garderob väldigt färglös så färgen rosabeige hade gett min vardag en färgklick!

    SvaraRadera
  5. En blåsvart Rossignol Tunika i storlek L
    om jag vann vore det en skräll
    det skulle bli min nya favorit att bära
    i ett material man vill ha nära
    snygg och stilren modell
    till vardag eller festkväll
    i denna läckra materialsäkra tunika
    skulle både min själ, naturen och kroppen må bra

    Gillar som Anna Larsson på FB

    Vänliga hälsningar!

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jaaa! Jag vill vara med och tävla! =) Jag har gillat på facebook och delat tävlingen!
    Tyckte att den här tunikan var grymt snygg, den skulle jag gärna vinna!
    http://www.ecolyxica.se/store/p/tunikor-4749/tunika-rossignol-7899

    Kram
    Kajsa
    kajsa80@yahoo.se (om du inte har den redan ;-) )

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar! Tycker det känns så mycket bättre både för kroppen och för själen att bära ekologiska kläder! Om jag vann skulle jag vilja vinna denna fina BH, eftersom kroppen ändrats efter graviditeter och amning och ser inte riktigt ut som innan :) Skulle vara härligt med en fin BH som dessutom passar... http://www.ecolyxica.se/store/p/bh-4753/sublime-bygel-bh-87673

    Gillar redan på fb (maria mattson).

    Hoppas på tur!

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. hej
    jag har gillat samt delat på fb
    åh så mycket fint men hoppas vinna denna bh som jag är nyfiken på http://www.ecolyxica.se/store/p/bh-4753/sublime-bygel-bh-extra-st%C3%B6d-88471 snygg och stadig verkar den vara så hoppas på turen
    Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag kan tyvärr inte länka från mobilen och hemsidan fungerar faktiskt inte från min dator...
    Lite knepigt, men hoppas att det går bra såhär!
    En Belly Binder-maggördel efter graviditet önskar jag mig verkligen! !
    I April kommer nummer två och det hade faktiskt vart väldigt kul att kunna ha klänning i sommar!
    Jag mådde väldigt dåligt att inte kilona försvann fort förra gången men tänker försöka att inte stressa med det nu!

    Gillar på fb Jenny Olsson
    jennyorust@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag gillar på FB, Tina Carlström. Önskar innerligt att jag fick känna mig snygg i bara mässingen i denna amnings bh, http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/sublime-amnings-bh-89531 Efter förlossning känner man sig allt annat än sexig särskilt då dagens amnings underkläder är i beigt och urtvättat bommulsset. Önskar att jag fick se ut som mina 30 i stället för 85 när jag spatserar halvnaken hemma. Kram från Tina christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Gillar på fb! Jessica Wendel
    Jag skulle vilja vinna denna bh: http://www.ecolyxica.se/store/p/bh-4753/s%C3%B6ml%C3%B6s-formsydd-bh-topp-vit-299225 Jag tycker om bhar utan en hård bygel och comfort är a och o för mig! går fortfarande runt i min amningsbh men det kanske är dags att byta upp sig =)
    jess,wendel@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Gillar Ecolyxica på FB, Anneli fd Findell Wikström. Jag skulle bli hemskt glad om jag skulle vinna denna amnings-BH: http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/sublime-amnings-bh-89531. Vi väntar tillökning i familjen och det skulle vara trevligt med en sexigare amnings-BH så man verkligen kan känna sig mamalicious!

    Kramar från Anneli/I Heart Eco,
    kontakt@ihearteco.net

    SvaraRadera
  13. Gillar deras facebooksida - Caroline Andersson
    Om jag vann skulle jag välja denna bh: http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/amnings-bh-divine-med-bygel-37285 om den finns kvar i rätt storlek, annars har jag tittat på denna: http://www.ecolyxica.se/store/p/amning-graviditet-4955/swegmark-ekologisk-amnings-bh-312376 då jag under tiden jag ammade Elias hade vanliga bhar som skavde och klämde. Snart kommer våran lilla och alla bhar är redan för små, den här gången vill jag ha något som sitter bra och som jag trivs i och som underlättar amningen! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera