torsdag 6 februari 2014

Dr Organic Duschgel Arganolja

I december skrev jag om Dr Organic Kokosolja Virgin, om att det är SLS-fritt och att jag var sugen på att testa fler produkter från Dr Organic. Givetvis blev jag glad när det i paketet från Bodystore fanns Dr Organic duschgel Arganolja!


Schampot är drygt och en del finns kvar, trots att jag tvättar håret varje dag - jag är fortfarande väldigt nöjd med detta schampo!

Förväntningarna var höga på Dr Organic duschgel Arganolja som ska göra torr, skadad hud mjuk genom goda fettsyror från arganolja samt repareras med hjälp av aloe vera och apelsinextrakt. 

Duschgelen doftar milt men fräscht. Har använt den ett par dagar nu och upplever att jag inte behöver smörja benen efter varje dusch i samma utsträckning som tidigare. Otroligt positivt då jag annars blir galet torr av att duscha varje dag. Hoppas det håller i sig =)

1 kommentar:

  1. Använder arganoljevarianten både schampo och balsam. Helt underbart !

    SvaraRadera