söndag 2 februari 2014

Larsens helg

Igår åt jag och barnen frukost på IKEA, galet billigt och en liten annorlunda start på helgen. Därefter åkte vi till Barnens Lekstad i Kungälv där vi tillbringade många timmar. 

Vi träffade på Madelein & Milla och lyckades pricka in dagen då Superhjältar mot cancer var på Barnens Lekstad. Alla barn kunde bli ansiktsmålade och fotograferade tillsammans med superhjältarna/eller själva av Bomans Foto

Tigern Tindra var nöjd och Tristan som absolut inte ville bli målad i ansiktet grät när vi åkte därifrån för att han inte blivit målad,.. *typiskt*

Tindras glasögon, som vi beställde i tisdags eftermiddag, var klara redan i fredags så vi hämtade dem igår. Underbart att det gick så snabbt och skönt att hon nu har ett par glasögon igen. De sitter toppen och hon är nöjd =)

Idag hälsade vi på hos min farmor. En försenad julklapp, fika, bus och skratt senare så åkte vi svängen förbi min mor. Syrran ville ha hjälp med att färga håret och barnen som hittade en chipspåse underhöll sig nöjt,. 


Upptäckte att det fanns ett lekrum där man kan lämna barn över 3år på Coop Sisjön så där tillbringade Tindra tiden medan jag och Tristan handlade - både igår och idag, då jag inte hade inköpslistan med igår vilket resulterade att vi glömde både kattmat, havregryn och mjöl igår. Lekrummet var mycket uppskattat - både av mig och Tindra *ler* 

Nu sover barnen, kläderna är framtagna inför imorgon och jag hade tänkt göra snickers! *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar