måndag 24 februari 2014

Skor, skor och skor

När det är rea så tjänar man pengar på att shoppa! Eller var det inte så?,.. Nåja, i vilket fall så älskar jag rea =)


Kände att jag behövde ett par skor att ha till våren, att ha då det är för varmt för stövlar men för kallt för sommarskor. Letade på nätet flera dagar i rad men fann inget som föll mig helt i smaken. 

Jag och barnen svängde en dag förbi en skoaffär och jag hittade ett par så otroligt mjuka och sköna skor! Kände knappt att jag hade dem på mig. Inga sömmar inuti skon - vilket gjorde dem underbara. Vegetabiliskt garvat läder och halva priset - kunde det bli bättre?!

Men så var de ju ett par svart stövlar jag var lite sugen på också. Ville köra på ett säkert kort och letade därför efter ett par från samma märke som mina bruna stövlar. Hittade en sida som hade en hel del - i min storlek dessutom - vilket ledde till att jag helt plötsligt blev ägare till fyra par till.

När maken ikväll frågade om jag fortfarande ville ha ett par knähöga stövlar kunde jag inte annat än att säga "nej" *ler* 

1 kommentar: