söndag 30 mars 2014

Fredagens goodiebags

Hade med mig en hel del goodiebags i fredags och kände att det var tur att jag tagit bilen då jag knappt kunnat få med mig allt hem annars. 

Först ut var goodiebagen vi fick efter frukostträffen på Wayne's Coffee; en thermomugg, kaffebönor, Wayne's Coffee card samt en accessoar.

I goodiebagen från förra veckans Bloggbrunch fanns ett erbjudande om att hämta en goodiebag i deras monter på Baby & Barn - mässan så det passade jag såklart på att göra i fredags. Sangenic Wrap and go (som bland annat kan köpas här), Tommee Tippee Explora Värmesensorsked (som bland annat kan köpas här), Tommee Tipee Explora First Sips (som bland annat kan köpas här) samt Dr Browns Steriliseringstång (som bland annat finns här).

Köpte strumpor från Polarns O. Pyretmässan och fick en goodiebag (de trettio första som handlade fick detta). Ica tvättservetter,  Havre Smoothie och Rismums Skogsbär från Semper, en bok, Smartsun UV-indikator (som bland annat finns här), rabattkupong på 20%, en ballong och den fina tygväskan som produkterna låg i. 

Även Loppi hade en loppipåse som kunde hämtas på mässan. Själva påsen är gjort av 100% återvinningsbart material pp-woven och innehöll följande;
Drink All Around Cup från BambinoBite & Play från MAMLakrits från Malaco
Lady Mini Magic från TenaBlutsaft från Midsona, Sea Buckthorn Hand Cream från Weleda, Tandkräm från Colgate, Barnplagg från Lekmer.se samt LoppiMagasin – med guldkuponger till ett värde av 350 kronor.

Själva Baby & Barn - mässan och allt som inhandlades där får ni läsa mer om i nästkommande inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar