måndag 31 mars 2014

Vårnyheter och fynd från meandi

Som ni alla förmodligen noterat så älskar jag färg! Det märks ju om inte annat på en vårjacka jag föll för lite drygt en vecka sedan - och som redan blivit en favorit (se bilden nedan).













Nu är det så att jag blivit kär i ett par byxor. Ett par byxor som inte liknar något annat klädesplagg jag äger - men som skulle passa min nya jacka utmärkt och som garanterat skulle bli ett par favoritbyxor! 



 
Byxorna är från meandi:s vårkollektion och jag kan föreställa mig skälv kunna använda dem både som "mysbyxor" med en lättare T-shirt/linne samt flipflop till men även med ett par snygga sommarskor och en uppklädd överdel. Mmmm, dessa är verkligen ett "VILL HA" plagg =)

Meandi var såklart med på Baby & Barn - mässan och jag fyndade en del plagg; både till mig och barnen. 

Jag, som inte äger en långklänning föll för denna lätta sommarklänning, som även den känns som att jag både kan klä upp och ner; med ett par höga klackar, matchande assessorer och en snygg överdel till eller med ett par sköna sandaler och en varm kofta.




Till barnen blev det klänningar och en tröja =)

2 kommentarer:

  1. Du hade ju kunnat prova dem i montern och köpt dem för reducerat pris..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, men det var tur att jag inte gjorde det eftersom jag precis fick mail om att jag vunnit i deras tävling =)

      Radera