måndag 14 april 2014

Middag för åtta

Igår gjordes det middag för åtta!

Har hittat ett så himla gott recept på pizzadeg och tänkte därför bjuda mamma, hennes make och mina två syskon på detta. Självklart har alla olika smak och tycke och det blev därför fyra olika pizzor.

Jag missade såklart att ta bild på dem innan vi började äta - typiskt,.. 

 

En pizza tillägnades min syster som bara ville ha tomat och ost. Brorsan beställde en med ananas på och halva blev utan tomat då han helst önskade detta. Sedan blev det en med bland annat oliver och en med vitkål, lök och champinjoner. Och dottern min gillar bara kanterna,. Inte lätt att tillfredsställa alla =)

1 kommentar:

  1. Älskar hemmagjord pizza. Vi är ju så många att jag gör degknyten, hjälper de yngsta att kavla sen får alla dekorera sina egna pizzor med det de vill ha. Skitsmidigt!

    SvaraRadera