måndag 21 april 2014

Vinn Sylvanian Families Strandset

Visst blir man sugen på sommar, sol och strand när vädret är som idag?!

För att komma ett steg närmre sommaren tänkte jag dra igång en tävling som garanterat ökar längtar efter sommar!

Vinst: Sylvanian Families Strandset (ca pris 299 kr)
Sylvanian Families Strandsetär ett fint set som har allt man behöver för en dag på stranden. Setet består av mer än 35 delar med bl.a. vindskydd, solstol, picknick och leksaker. Inkl. 2 figurer. 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på Facebook och motivera varför just DU ser fram emot sommaren.

Lämna en kommentar med länken till din delning alternativt ditt Facebook-namn samt din motivering. 

Tävlingen avslutas 27 april klockan 20:00
Lycka till!

5 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna denna fantastiska vinst till min dotter Alva. Hon skulle bli överlycklig då hon har pratat mycket om dessa söta figurer ifrån Sylvanian Families. Det passar också precis som du säger utmärkt nu när vi här hemma längtar till sommaren och dess värme lite extra. För på sommaren är det alltid skönt när man slipper en massa tjocka och varma kläder, kan springa barfota, sola och bada och busa loss utomhus i värmen.

    Har givetvis delat på FB (https://www.facebook.com/sanna.kaakinen1?ref=tn_tnmn).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot sommaren för att jag har fått äran att än en gång få njuta av en alldeles ny människas första sommar.

    Av samma anledning hoppas jag på att mina två äldre döttrar (5 och 8 år) vinner detta set, för hur mysigt det än är med en lillasysters första sommar så har en bebis en tendens att sänka äventyrsnivån på ett sommarlov ;)

    /Linda (linda.ekstrom(på)live.com

    Här länkar jag till tävlingen: https://www.facebook.com/linda.ekstrom.75

    SvaraRadera
  3. Johanna Mårtensson21 april 2014 21:58

    Jag ser fram emot sommaren för att kunna tillsammans med dottern och maken kunna vara ute i trädgården. Åka iväg och bada och leka i massor tillsammans i den efterlängtade solen:)

    Delar / johanna mårtensson
    https://www.facebook.com/johanna.karlsson.3781

    jojossan89@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag ser fram emot att få vara LEDIG och njuta av ännu en skärgårdssommar tillsammans med mina barn, när man arbetar 3-skift blir man extra tacksam för varje ledig period man får spendera tillsammans med dem, jag vill kunna njuta av vardgen och bara vara tillsammans med mina små hjärtan. <3

    Jag delar på FB (Carolina Åhsberg)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Delat på Facebook https://m.facebook.com/jessica.olofsson.900

    Vilket underbart lekset det speglar mycket av det Vi längtar till i sommar. Bad och strandhäng. Att få vara ute och tillsammans med mer tid, ljuset hägrar.

    SvaraRadera