söndag 1 juni 2014

Årets första dopp!

Med tanke på gårdagens tråkiga väder och regn blev jag riktigt glad när jag vaknade och såg den molnfria himlen.

Eftersom vi inte riktigt var säkra på hur varmt det skulle vara i vattnet ville vi åka till en plats där det finns både lekplats och badmöjlighet. Vi hamnade ute i Sillvik och har haft en underbar dag!

Jag och älsklingen fotograferades av dottern:

Bakade korvbröd igår - med ett nytt recept - och de blev perfekta! Lunchen bestod därför av korv med bröd. Hade även med kanelbullarna som bakades igår - mm, gott!


Jag och barnen gick ner till vattnet och till en början kändes det kallt. Det slutade dock med att både jag och Tindra doppade oss - uppfriskande och skönt =)
                          

Maken, även kallad badkrukan *ler*, låg och gottade sig, men jag fick till slut lurat i honom en bit ut i vattnet. Och det var ju tur det, annars hade jag inte haft så fina foton att visa er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar