fredag 6 mars 2015

Litenleker & Present

Hittade nyligen en sida med leksaker och kläder som jag inte hört talas om innan - nämligen Litenleker.se. På denna sida finns allt från spjälsängarsulky och dockskåp till kläder från Isbjörn och Geggamoja.

Vi har inte riktigt vetat vad vi ska köpa till Tristan i födelsedagspresent men hittade på denna sida ett fint tält från Kidkraft
kidkraft-indiantalt-turkos
Kidkrafts produkter är målade med giftfria färger, giftfritt lim används, och produkterna är utan rester av bly eller andra tungmetaller. De produkter som är av plast är av giftfri plast. Känns bra tycker jag!

Tältet hålls uppe av pinnar i bambu, är 109 cm både brett och djupt och där tältet är som högst är det 176 cm. Inga problem för två barn att få plats i detta tält med andra ord. 

På söndag kommer min lille kille att få öppna paketet med detta tält och jag är övertygad om att det kommer att bli en succé!

1 kommentar:

  1. Det där hade Milla med gillat! Jag har ny blogg förresten, mina ungar ville inte vara med längre så jag har lösenskyddat efter åtta år. Länkar till den nya här Tjipp

    SvaraRadera